vet inte vad jag tycker om denna MMA rap battle riktigt, men vissa rhymes var komiska och de väcker en hel del minnen
you visualize Dans hardy !! haha
vet inte vad jag tycker om denna MMA rap battle riktigt, men vissa rhymes var komiska och de väcker en hel del minnen
you visualize Dans hardy !! haha
dem var ju grymma! vissa rhymes fick dem till bra. Den svarta killen var snäppet vassare
det här var nytt minst sagtMMA rap battles is the shit ( om man inte har annat för sig)
Sjukt duktiga båda två. Den svarta killens andra va riktigt bra. Undra hur många punches som är förskrivna i en sån här battle?
You got a Trampstamp on youre lower back that says property of Dana White. LMAO
Jo den svarta killen hade många killerlines.
Jag tror ju helt ärligt att ALLT är förskrivet, kanske inte 100% men nästan. Men ofta så får de väl en beat och skriver den på plats och sen framför. Visst finns det många som är duktiga på "riktig" freestyle men jag tror att många skriver större delen innan.
Har ju sett Funkmaster Flex program när folk frestylar men har det nedskrivet i mobil/blackberry. Typ denna:
Sett många som gör så.
Hur som helst var det sjyst med MMA rap, gillade det stenhårt.
en till skön mma rap
Hah ! Sjukt, han skulle battla R.A
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
den här rap battlen slutade helt oväntat
mera MMA !!
ha ha...Ja där fick man änu lite mer vatten på sin kvarn angående fördomar om asiater. ( Dem är alla ninjor! ) *poooowaa*!