Hehe jag har skrattad hela dagen när jag har tittad på det :lol:
sexpertin
Hehe jag har skrattad hela dagen när jag har tittad på det :lol:
sexpertin
Den var faktiskt riktigt bra. :twisted:
[youtube:3i58h4nl]http://www.youtube.com/watch?v=wNPwScVo1Ls&feature=player_embedded[/youtube:3i58h4nl]
Vad är sexpertin "kast"?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
För att låta väntetiden inför kommande gala gå snabbare så delar jag med mig av denna video som nyligen vann en rolig top 10lista på mma sajten middleeasy.com. Vad ska man säga om fighten utan att spoila mer än att man aldrig kan gissa vem av de här 2 vännerna det är som kommer gå vinnande ur fighten, 2 saker är säkra iallafall, En har stulit den andras "bong" och hit raten är lika med 0%. " Say goodnight!"
Last edited by pellepersson; 02-06-2011 at 12:19 AM.
"say goodnight"hahaha
Last edited by KanoBlack; 02-06-2011 at 01:08 PM.
mera MMA !!
Alla har vi sett djuret Gonzaga i Octagonen, en tung , stark och grymt fokuserad fighter. Men ibland.. går saker snett
Hehe, Gonzaga var ju störtskön.
Kan passa på att dra ett dåligt skämt när jag ändå är här.
Vet ni vilken som är englands vanligaste fågel? Nederbörd! Hahaha!
mera MMA !!
den sköna sidan av Anderson Silva aka Bruce Lee!
Eller den ännu skönare Anderson Silva aka Michael Jackson!
Last edited by KanoBlack; 02-12-2011 at 10:30 PM.
"Not only the greatest fighter, hes also the greatest dancer of all!"
Efter senaste fighten och dessa videos så höjer jag Anderson ett snäpp upp i min like lista, han låg väldigt långt långt ner ett tag.
Hahha inte bara att Mitrione slickar sig på fingrarna.. Hör ni Big Babys garv i bakgrunden efter 23sek? hahaha Mitrione är kung btw.
hahaha skönt tell att börja slicka på fingrarna innan man ger en box haha
hahaha ja den är nog inte jättevanlig?
haha mitrione!! lätt att skratta åt svår att stoppa!
Är det inte bruce lee som slickade sig om fingrarna i nån film innan han spöa folk?
Annars får nog Mitrione patent på det där![]()
Hittade denna på slump
Hong man i koreansk brottning, har han skills ja avgör själva.
Roligt? avgör själva :P
hongman är överallt och vinner ingenstansman ska nog helst inte vara en av de som är tvugna att bära upp vinnaren på sina axlar
Att brasilianska mma fighters oftas kommer från fattigare förhållanden är inget nytt.
Kolla när Jose Aldo köper sitt livs första kostym, något han aldrig trodde skulle hända vilket märks när han ser sig själv i spegeln:
Last edited by pellepersson; 02-21-2011 at 08:08 PM.
Phil Baronis hyllning till Brandon Vera för att han tack vare Thiago Alves tveksamma dopingprov inte blev droppad av Dana och UFC och har en sista chans.