Fan, jag blev besviken på WOW efter senaste patchen, efter två veckor hade jag dödat Deathwing genom raidfinder....vilket antiklimax alltså! Spelet har tappat så vansinnigt mycket. Kom ihåg när jag startade min NElf råg och joinade en social guild. Så fort jag dingat 70 började jag som Raidleader och pressade oss igenom Karazhan, Gruul's, Magtheridon, Tempest Keep, SSC och precis innan meganerfen före WOTLK så hade vi tagit oss genom 50% av Black Temple! Jag tog sedan en paus ungefär halvvägs genom WOTLK och kom precis tillbaka så att jag hann geara upp inför 4.3. loggade in på patchdagen och brände igenom första fyra i Dragon Soul på 55 minuter...nästa onsdag släpptes även andra delen. Vi körde igenom båda delarna plus en Baradin Hold...tror det tog lite drygt 2 timmar...Efteråt kände jag bara..jahapp? Nudå? Visst kan vi ställa oss och stånga oss blodiga på normal men många medlemmar har tappat intresset för det när man istället kan hoppa in "när som" och få en bunt gratis epics och se allt.
Åker och hämtar en ny burk imorrn och förhoppningsvis dimper SWTOR ner i brevlådan samtidigt så då byter jag till det istället. Jag hoppas att det håller vad de lovat. De flesta jag talat med gillar det iaf. Några här som lirar? Vad tycker ni?

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
Återkommer med mina intryck av spelet!