Vet att vi har snackat om detta förut men nu vet vi massa mer.
Jag hadde tänkt köpa en konsol.
ni som är gamers vilken ska man köpa?
Gillar ufc och tekken![]()
TPF
Vet att vi har snackat om detta förut men nu vet vi massa mer.
Jag hadde tänkt köpa en konsol.
ni som är gamers vilken ska man köpa?
Gillar ufc och tekken![]()
TPF
Alltså... Jag har lirat mycket på både.
Tror att du ska välja PS3 trots att jag bara har Xbox360 hemma just nu.
Gratis internet. Blue-ray(Det har inte Xbox). Internet-browser (Det har inte Xbox, sjukt nog.)
Bättre bild vad jag har hört.
Sen eftersom det är gratis internet kan du ju köra online mot andra. T.ex. UFC och Fifa.
God of War spelen är grymma och finns endast för PS3.
Spel som är grymma på Xbox360, säljs vidare till PS3. T.ex. Mass Effect och Bioshock som var Xboxs stora sak, de säljs nu alla till PS3. Samtidigt som spel som God of War och Uncharted bara finns kvar på PS3. Sen finns ju spel för alla med Singstar och Little Big Planet(som alla gillar) som inte heller Xbox har.
Your choice![]()
Jag kör Xbox, men jag håller nog med föregående talare om jag ska vara ärlig.. tyvärr![]()
Kör på PS3 tycker jag. Mer hållbart, bättre prestanda, blueray, bättre spel (imo), gratis internet...
Ska du köra med styrkorset - köp PS3
ska du köra med analogspakarna - köp xbox
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Fast majoriteten av PS3 spelen spelas faktiskt på de analogaspakarna.
Jag skulle satsat på PS3, känns som ett mer komplett utbud sen har jag aldrig gillat xbox kontrollen.
Men jag är partisk![]()
Ja brawler men jag syftade på vad niclas föredrar. Jag tycker nämligen att PS3 styrkorset är överlägset xboxens men att dess analoger är sjuuuukt dåliga. Dom är precis och fullkomligt värdelösa om man jämför med xboxens fintrimmade analogspakar. xboxen har däremot ett fullkomligt odugligt "styrkors". pangpang och andra analogspel funkar bäst på xbox och fightingspel med styrkors typ street fighter funkar bäst på PS3
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Aa precis. Trodde du menade att man spelade med styrkorset
Fast håller med dig till 110%, xboxens styrkors... alltså det är värdelöst. Det känns som att den finns där bara för att man ska välja vapen eller byta taktik på Fifa :P
Jag har hört att Xboxens internet är Snabbare så det e värt att pröjsa för. vill ju inte lagga när jag ska whuuppa koreanska barn på MMA![]()
Nae det är nog hugget som stucket tror jag. Fördelen med PS3 är ju att det är gratis att spela online till skillnad från xbox som kostar 600;- om året för att kunna spela online.
Fördelen med xbox är ju att det går att flasha och således spela gratis om man är pirat. men jag hörde nåt om att dom lyckats knäcka PS3an nu också så det kanske bara är en tidsfråga innan man kan tanka PS3-spel också. Men ska du köra online ska du ha en originalbox annars blir den bannad på livstid.
Om du inte vill att det ska lagga när du ska spöa koreanska barn så ska du skaffa EAs MMA istället för UFC. UFC Undisputed 2010 var tamme fan ospelbart online, och 2009 var inte mycket bättre.
hur många år framåt kan man köpa? tror jag har rabatt på jobbet
Lite OT men jag bygde topicen
har UFC 2010 bra soloplayerspel?
blir nog ganska säkert PS3 om inte jag hittar nån statistik lr siffror om Xboxs internetfördelar.
Jag tycker UFC 2010 har riktigt roligt soloplayerspel. Ganska svårt också om man som mig inte är så duktig på att submitta :P.
Wrestlers är jobbiga.