Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 12 of 12
    Moderator

Fight night champion (TV-spel)

NU händer det! Ett nytt spel i EAs fight night serie och gissa vad?! MAN KAN SLÅ MED KNAPPARNA IGEN! Detta kommer bli årets spel tillsammans med gears 3.

Nu till frågan, är det någon som har hittat demot att ladda ner på internet och inte på xboxlive ?

"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Favoritspelet ! Lever upp mina gamla drömmar genom karriärläget och spöar alla jag alltid velat spöa
    Har den släppts? måste kolla upp det här asap

Moderator
    Ja det släpptes helt nyligen
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Moderator
    fy FAAN vad irriterande jävla skithelvete detta är!

ett otroligt välgjort spel, helt ny boxarfysik, superduperupp-piffad grafik och nya spelsätt. DESVÄRRE så har dom inte tillräcklig tilltro till spelet som så utan har skapat ett nytt spel-läge som kallas "champion", tänk story-mode. PROBLEMET är att i champion ställs man mot utmaningar som t.ex. "aj fan jag bröt handen" i en match och måste boxa så gott som det går med bara en hand. Nu är jag på "aj fan domaren är köpt" vilket innebär att alla kroppsslag räknas som low-blows och ger poängavdrag. Detta hade varit okej om man kunde vinna matchen på bara headshots men NEJ, man måste vinna på knockout genom att bara slå huvudslag (nämnde jag att dom har gjort det otroligt svårt att knocka motståndare?). Helt fantastisk känsla när man har utboxat en bra motståndare 10 ronder utan att slå ett enda kroppsslag för att sedan få game over för att matchen gick till domarna. Helt underbart fantastiskt!

Up and coming
    tycker punch out är det bästa boxningspelet

Hall of famer
    Jag har bara spelat ett fight night och det var ett demo t 360 för några år sedan, men det var ju sjukt bra spelkänsla i det!

Så jäääävla surt att mitt 360 har RROD så jag inte kan lira på det nu, annars hade jag skaffat ett av fight night liren direkt!

Moderator
    Det är ett bra spel inget snack om saken men dom har gjort vissa saker fruktansvärt jobbiga. bl.a. är det nästintill omöjligt att knocka sin motståndare. Lyckas man skaka någon så kan motståndaren knappt gå och läget finns där men det är helt omöjligt att träffa med ett slag som knockar motståndaren. FULLKOMLIGT OMÖJLIGT och självklart helt fantastiskt irriterande och upprörande

Champ
    Quote Originally Posted by kristofer View Post
    tycker punch out är det bästa boxningspelet
    punchout är en klassiker!! Musiken när han är ute och springer och tränaren cyklar efter är den bästa taggningsmusiken någonsin!

Hall of famer
    Körde igenom Champion mode. Körde näst lättaste men blev så grymt frustrerad mot counter punchern som försöker stjäla ronder så jag bytte till lättaste.
    Flash KO 20s in i första ronden. Efter det var inget svårt fram till sista fighten.

Sedan började jag spela lite Legacy. Lyckats vinna 1 av 4. De flesta har jag knappt vunnit en rond i, och den jag lyckades vinna var mot den absolut lägst rankade fighter som tänkas kan tack vare en massa button spamming i princip.
    Har som sagt inte kört så mycket, men om man jämför med UFC-spelen så är EA inte särskillt bra när kommer till att göra roliga karriär lägen.

Moderator
    den enda jag hade problem med var han man inte fick slå kroppsslag på.

Jag gillar karriärläget men du måste boxas som en boxare. räkna med att gå till domslut och använd jabben

Hall of famer
    Har börjat revidera min åsikt om karriärläget.
    Skaffade mig en ordentlig högerkrok och nu går matcherna oftast inte längre än till rond 4. Mitt record är just nu 9-5 och på väg uppåt.
    Nästa mål är att skaffa både hjärta och haka eftersom jag själv blir rocked ibland.

Allt det där med träningen börjar kännas helt okej, för det går väldigt snabbt. Enda jobbiga är alla cpu fight simuleringarna.

Contender
    ska fan köpa fightnight spelet till PS3 blev sjukt sugen efter det här samtalet!