är en gammal cod spelare men nu har jag vant mig med BF3 och det spelet är sjukt bra. speciellt på PC där jag spelar numera eftersom mtt ps3 är utlånat. har däremot inte spelat senaste CoD , någon som lirat?
är en gammal cod spelare men nu har jag vant mig med BF3 och det spelet är sjukt bra. speciellt på PC där jag spelar numera eftersom mtt ps3 är utlånat. har däremot inte spelat senaste CoD , någon som lirat?
battlefield 3 är mycket bättre än CoD
Senaste CoD var en stor besvikelse. Jämför man det med BF3 så är det knappt ens värt att spela.
Fruktansvärt dåligt ljud. Framförallt jämfört med det spektakulära ljudet i BF3.
Sämre grafik, allting ser ut som plast i CoD.
Mycket sämre känsla, rekylen i bössorna och hela stridsmomentet känns rent amatörartat i senaste CoD.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
BF3 ar fan sa mycket roligare! kanns som alla jankare spelar COD medans vi kor BF3 har pa andra sidan, sen att BF3 har fler fordon osv ar inte fel![]()
Är bf3 lika skoj till PS3 som till pc? ( Min pc pallar inte med bf3, laggar som fasen även i campangemode.)
Imo är ett FPS alltid bäst på PC men har många polare som spelar på ps3 som verkar älska det lika mycket osm jag gör på PC.
känns verkligen som att Frostbite 2 motorn drar så sjuhelvetes mycket mer än något annat jag kan plåga mitt grafikkort med, sitter på ett GTX580 och inga spel får det att gå igång så som BF3 gör.