Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 8 of 8
    Champ

Battlefield 3 vs Call Of Duty

är en gammal cod spelare men nu har jag vant mig med BF3 och det spelet är sjukt bra. speciellt på PC där jag spelar numera eftersom mtt ps3 är utlånat. har däremot inte spelat senaste CoD , någon som lirat?

President
    Blog Entries
    30
    battlefield 3 är mycket bättre än CoD

Moderator
    Senaste CoD var en stor besvikelse. Jämför man det med BF3 så är det knappt ens värt att spela.

Fruktansvärt dåligt ljud. Framförallt jämfört med det spektakulära ljudet i BF3.
    Sämre grafik, allting ser ut som plast i CoD.
    Mycket sämre känsla, rekylen i bössorna och hela stridsmomentet känns rent amatörartat i senaste CoD.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    AA fast skyrim.

Champ
    Blog Entries
    28
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Senaste CoD var en stor besvikelse. Jämför man det med BF3 så är det knappt ens värt att spela.

Fruktansvärt dåligt ljud. Framförallt jämfört med det spektakulära ljudet i BF3.
    Sämre grafik, allting ser ut som plast i CoD.
    Mycket sämre känsla, rekylen i bössorna och hela stridsmomentet känns rent amatörartat i senaste CoD.
    För att inte tala om att CoD går ut på att spela singleplayer i multiplayermiljö. Ingen lagkänsla över huvud taget alls. BF äger!

Hall of famer
    BF3 ar fan sa mycket roligare! kanns som alla jankare spelar COD medans vi kor BF3 har pa andra sidan, sen att BF3 har fler fordon osv ar inte fel

Rookie
    Är bf3 lika skoj till PS3 som till pc? ( Min pc pallar inte med bf3, laggar som fasen även i campangemode. )

Rookie
    Quote Originally Posted by Fredde View Post
    Är bf3 lika skoj till PS3 som till pc? ( Min pc pallar inte med bf3, laggar som fasen även i campangemode. )
    Imo är ett FPS alltid bäst på PC men har många polare som spelar på ps3 som verkar älska det lika mycket osm jag gör på PC.

känns verkligen som att Frostbite 2 motorn drar så sjuhelvetes mycket mer än något annat jag kan plåga mitt grafikkort med, sitter på ett GTX580 och inga spel får det att gå igång så som BF3 gör.