Rätt i Stann - Santiago som jag satsade 20 SEK på Betsson - Tjänade 36,40! (Betsson användarnamn: Rampage2011)
Rätt i Stann - Santiago som jag satsade 20 SEK på Betsson - Tjänade 36,40! (Betsson användarnamn: Rampage2011)
Last edited by Rampage2010; 05-29-2011 at 04:22 PM. Reason: Oavsiktlig spoil
Denna tråd låses tillfälligt ,
Alla diskussioner kring tävling och UFC 130 galan hittar i denna tråd :UFC 130 Resultaten
Tack till alla som deltog i vår UFC 130 Betsson sponsrade tävling.
Vinnarna kommer att kontaktas i mitten på nästa vecka. Men ni kan redan nu själva räkna ut vem det var som fick mest poäng.
Vinnarna kommer att publiceras i detta forum så håll ögonen öppna
obs, alla ändringar efter galan innebär självklart diskning![]()
Last edited by KanoBlack; 06-03-2011 at 09:01 AM.
Hej allihopa, pga av ledigheterna har jag inte hunnit kolla in vinnaren än , men det är på G. Vinnarna meddelas via PM och här på Forumet. Ni som deltagit kan nog snabbt själva se om ni vunnit då de som har flest rätt är vinnarna. Moderatorerna kan gärna hjälpa till att räkna ut resultatet och skriva de här för att underlätta.
Nu är det bestämt efter långa semesterdagar,
vinnarna utses efter en lång spännande väntan nu på Lördag kl 13:00
stay tuned
Jag är inte hemma och har ingen dator riktigt tillgänglig så jag hoppas att du reder ut uträkningen av vinnare :-)
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Vinnarna av Betsson.com´s UFC 130 Tävling med TapouT T-shirts som priser till de som tippade rätt och bäst!
Poängsättningen har vart följande.
Man får en poäng för varje rätt man har.
Har ens fighter förlorat så spelar det ingen roll om man haft rätt i rond och avslut.
En fight som slutat på decision blir max 2p, Rätt fighter och avslut.
En fight som avslutas via submission eller tko/ko ger max 3p. (svårare att få in)
Resultatet.
Alves var den största förlustfågeln denna gång, nästan alla hade tagit honom som vinnare och där förlorade de flesta värdefulla poäng.
Vinnarna
Vi hade 2 användare som fick 7p och toppade listan: Grattis Darbog som vunnit sin 2a tävling nu & TXS! skriv era kontaktuppgifter på ett PM till mig.
Vi hade en användare som fick till 6p, denna vinnare är:Rampage! grattis! skriv dina kontaktuppgifter till mig via PM
Sedan hade vi en hel drös med 5poängare som var nära men som inte riktigt räckte ända fram!
Tack för att alla deltagit och det här var en riktigt rolig tävling som arrangerades av MMAForum.se och Betsson.com MMA betting.
Ju fler som deltar desto fler tävlingar kan våra sponsorer hålla!
MEd kontaktuppgifter menas , hemadress och t-shirt storlek då t-shirt skickas via posten.
Har man inte kontaktat mig innan Onsdag 15:e så förlorar man sin t-shirt. =(
Yes we cain!
Last edited by KanoBlack; 06-11-2011 at 12:12 PM.
Alltid kul med tävlingar. Ser redan fram emot att vinna även nästa!
Oj, vad kul att jag vann!Grymt roligt med dessa tävlingar, info kommer i PM!
Grattis boys! Nästa gång får jag fundera över svaren ett par minuter mer![]()
Grattis till vinnarna!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Nu har vi fått allas adresser, T-shirt skickas ut senare i veckan och ni bör alla få de nästa vecka.
denna tråd låses nu då tävlingen är över och om det är något är det bara att PM:a mig
mvh
MMAForum.se teamet
Alla som vunnit, skriv gärna och bekräfta att ni fått er TapouT t-shirt då allt är betalt och beställt och ehandlarn ska ha mailat i slutet på förra veckan
mera MMA !!
Har inte heller fått någon t-shirt ännu. Kommer förhoppningsvis till veckan...![]()
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
fick beskedet att de skulle ha skickats i slutet på förra veckan, får ta kontakt med han igen
säkert midsommar firandet som kommit emellan men är nog inga problem alls. den kommer snart!
mera MMA !!
Fick den idag. Det blev den vänstra av de 2 på första sidan.
SNYGGT!!då bör alla andra få den idag med
mera MMA !!
Fick hem den högra idag, den är t.om. ännu snyggare i verkligheten!![]()
Fick också min idagHåller med Rampage2010 att den är riktigt snygg! Tack MMAForum.se
![]()
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.