Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 14 of 14
    President
    Blog Entries
    30

Talking Betta &Vinn 2biljetter till Lördagens Superior Challenge Gala

Nu ger vi på MMAForum.se tillsammans med vår nya partner Betsson en lycklig medlem chansen att vinna i 2 biljetter till Superior Challenge 7 på Lördagen den 30:e April på Hovet Stockholm. Dörrarna öppnas 17:00 och galan börjar kl 19:00!

Vi lottar ut vinnaren som får 2biljetter för att ta med sig en kompis och biljetterna mailas direkt från Ticnet till din email tidigt på Fredag! Sista dagen för att delta är på Fredag kl 16:00

För att delta i utlottningen av biljetterna ska du följa dessa 2 enkla steg:

1. Skapa ett användarkonto på Betsson.se med din personliga kod som mailats till dig ( se till att kolla mailen där Betsson ger dig 50kr gratis att tippa för på UFC 129 samt SC7, OBS, Se till att ha din personliga kod innan du skapar kontot annars får du inte cashen) Nya medlemmar kan även delta genom att registrera sig och få Betssonkoden i välkomstmailet.
    2. Skriv in ditt Betsson användarnamn här i forumtråden tillsammans med de fighterna du valt att betta dina gratis pengar på.

Vi på MMAForum.se teamet samlar alla och lottar ut en vinnare på Fredag!! Håll ögonen öppna
    Vinnaren som skrivit sitt nick i tråden annonseras ut här på tråden kl 16:00 på Fredag

Har du några frågor kring tävlingen kan du ställa de här:
    Mailet med din personliga kod på Betsson skickas tidigt på Onsdag och se till att kolla skräpkorgen om du inte fått det då.
    Vad är en voucherkod? Det är en unik och personlig kod som vi mailar ut till alla existerande och nya medlemmar så att ni får 50kr gratis att spela för på Betsson.se´s MMA avdelning.
    Attached Images Attached Images  
    Last edited by KanoBlack; 04-28-2011 at 07:14 PM. Reason: Stavgång

Champ
    Rolig tävling! Måste man betta på SC7 för att delta i den eller räcker det med att betta på UFC 129 och skriva ner sina picks?

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Rolig tävling! Måste man betta på SC7 för att delta i den eller räcker det med att betta på UFC 129 och skriva ner sina picks?
    Man kan betta de på antingen UFC 129 eller SC7 eller båda 2. Sen skriver man sina picks här bara.
    vaucherkoderna mejlas ut imorgon morgon så kolla er mailbox !
    Även forum moderatorer får delta i denna tävling
    Last edited by KanoBlack; 04-27-2011 at 11:12 AM.

President
    Blog Entries
    30
    Alla personliga vaucherkoder har nu blivit mejlade så att vi alla kan tippa på helgenskommande MMA fighter på Betsson.se
    Jag gjorde en allt eller inget och bettade alla cashen på Shields!!
    Last edited by KanoBlack; 04-27-2011 at 08:41 AM.

Rookie
    Nice !! Lade mina Betsson slantar på Coutore då han gav mest tillbaka och ändå kunde skrälla

Champ
    Sådär! Jag heter Rampage2011 på Betsson (Dålig fantasi, jag vet) och var feg och satte 50 spänn på GSP

Champ
    jäkligt smidigt och grymt erbjudande
    Bettade 50kr på Jake jag med efter inspiration från Kanoblack och diverse UFC videos där alla snackar om hans BJJ och submissions.
    Pellep4life heter jag där ( skulle detta vara hårt förtjänade 50kr skulle jag nog inte spelat så vågat utan satsat på GSP & Machida till och med för att sprida risker)

Up and coming
    Gasph även på Betsson.

Jag var lite Wild n Crazy. 25 spänn på Shields o 25 spänn Couture. :-)

President
    Blog Entries
    30
    Gasph. det var inte så wild and crazy utan faktiskt jäkligt smart bettat, vinner en av de så vinner du pengar bättre än min tippning som var wild and dumb

Contender
    cp2011

förkortningen blev inte lika cool
    tippade på Acacio och Sirwan 50/50

Champ
    fan jag ångrar mig efter att jag såg mma live här på forumet, gsp blir ju fan aldrig nertagen någonsni!
    helt otroliga siffror på 45 nertagningar och själv bara blivit nertagen 2 gånger?!

Up and coming
    Ja GSP e grym, därav favorit tippad. Tror han kommer nöta ner Shields och avsluta med en RNC.

President
    Blog Entries
    30
    Få tävlanden vilket gav bra odds till alla att vinna, tyvärr kunde bara en vinna denna gång och den som blev utlottad blev CarlesPuyol även kallad något så fint som CP2011 på Betsson. Vi har mailat dig 2 grymma biljetter till din mail via ticnet till ett värde på över 1300kr.
    Ha så kul och vi kanske ses på galan då jag nu får köpa mina egna biljetter. Har du några frågor kan du PM:a mig.

Utlottningen gick till på följande oldschool vis, vi skrev ner alla namn på en lapp, la de i en frukosttallrik. Blandade och tog upp vinnar lappen.

Ni andra som deltog bjpan,kanoblack, gasph, rampage, carlespuyol,pellepersson ska ha ett stort tack för att ni var med och ställde upp för forumet, att ni deltar hjälper oss att fortsätta anordna fler sköna tävlingar varje månad.

Men ni kan alla fortfarande vinna då ufc129 & SC7 går av stapeln imorn och vi har alla bettat våra cash på väl valda vinnarfighters Lycka till!

Fortsatta samtalen kring ufc 129 sker här UFC 129 GSP vs Shields

Fortsatta samtal kring SC7 sker här. Superior Challenge 7 Rise of Champions

För er som inte använt era 50kr som ligger och väntar på Betsson kan ni läsa mer om det här på Bettson erbjudandet till medlemmar
    Last edited by KanoBlack; 04-29-2011 at 04:59 PM.

Moderator
    Grattis till vinsten!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"