Vem tycker du är P4P bästa fightern inom MMA fram tills nu?
Röstningen är öppen för alla och dessa rankningar kommer att hållas var tredje månad.
Vem tycker du är P4P bästa fightern inom MMA fram tills nu?
Röstningen är öppen för alla och dessa rankningar kommer att hållas var tredje månad.
Last edited by KanoBlack; 02-08-2011 at 04:55 AM.
mera MMA !!
Jag ser faktiskt GSP som självskriven. Det finns ingen som kan göra allt så bra som han kan
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Glömde lägga till, man får kryssa för flera st när man väljer , ifall man vill det
Shogun, Är han verkligen så mycket före Silva att han ska vara självskriven?
Dominick Cruz måste ju vara med på listan imo. Efter att han spöat Urijah Faber har han rensat hela divisionen.
GSP och Silva fick mina röster. Båda ligger en bra bit från allt motstånd i sin egen viktklass, och även över många i viktklassen ovanför. Närmast i dominans kommer José Aldo, men han har inte haft möjligheten att visa upp samma ihållighet som dominant titelhållare än.
Ja jag tycker allt att GSP är överlägsen, Kano. Silva blev totalominerad framförallt i brottningen men även i det stående av Sonnen innan han lyckades sätta en triangel som är sonnens akilleshäl i sista ronden av fem. GSP däremot har krossat allt motstånd med överlägsen grappling, striking och brottning i sina senaste matcher och på så sätt etablerat sig högst på min lista.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
mera MMA !!
jag lägger min röst på Georges st Pierre lite på grund av hans sköna dialekt
Last edited by KanoBlack; 03-07-2011 at 07:59 PM.