Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 8 of 8
    Contender

Strikeforce - Triple Threat

12/08/06

Matchups: Bobby Southworth vs. Vernon White
    Eugene Jackson vs. Ronald Jhun
    Josh Thomson vs. Nam Phan
    Cung Le vs. Jason Von Flue
    Duane Ludwig (Pictures) vs. Tony Fryklund
    Daniel Puder vs. Mike Cook
    Gilbert Melendez vs. TBA
    Paul Buentello vs. TBA

----
    Någon som ska titta?

Annars kan jag rekommendera att titta på Cung Le. Helt grymm och underhållande stand-up stil. Titta på hans två tidigare MMA matcher i Strikeforce.

Hall of famer
    gillar också cung började min kampsportsbana med san shou och jag kan inte riktigt tvätta bort min kungfukärlek så WAR cung

Hall of famer
    Ett card med två av mina favvo fighters, Melendez och Nam härligt... en av de mer underhållande grabbarna som fortfarande inte "breakat".

Lite Nam Phan klipp för er som inte kollat kotc o wec..

Quote Originally Posted by hempas
    Titta på hans två tidigare MMA matcher i Strikeforce.
    Är så trött på Cung hypen inom MMA eftersom dom matchat honom mot smörmotstånd, han är världens bästa san shou fighters som dom matchat mot kassa kickboxare utan submission skills. Kolla motståndarnas fight record, någon av dom har väl blivit knockad i 99% av sina matcher.

Tror Von Flue tar honom på submission.
    Annars är det väl bara att gratta honom för att han vunnit sin första riktiga MMA fight.

Hall of famer
    Lustigt att ingen nämner min lilla favorit på detta cardet

Eugene "The Wolf " Jackson , gammal ufc veteran
    ska bli intresant att se han igen :P

Hall of famer
    Bobby Southworth får gärna förlora för mig.

Gilbert Melendez kör tätt, han är med på Pride Shockwave kortet också.

Hall of famer

Re: Strikeforce - Triple Threat

12/08/06
    Annars kan jag rekommendera att titta på Cung Le. Helt grymm och underhållande stand-up stil. Titta på hans två tidigare MMA matcher i Strikeforce.
    Kollade precis på Strike Force Shamrock vs Gracie där Cung Le gjorde sin MMA debut. Har nog aldrig sett en MMA fight med så många höga sparkar utan att åka på en enda nertagning. Får se hur han klarar sig i groundfighting också, har inte sett den andra fighten men ska kolla på Strike Force - Triple Treath. Har inte sett Jason Von Flue sen han fick stor smisk av Riggs.

Hall of famer

Re: Strikeforce - Triple Threat

Quote Originally Posted by Henrik
    12/08/06
    Kollade precis på Strike Force Shamrock vs Gracie där Cung Le gjorde sin MMA debut. Har nog aldrig sett en MMA fight med så många höga sparkar utan att åka på en enda nertagning. Får se hur han klarar sig i groundfighting också, har inte sett den andra fighten men ska kolla på Strike Force - Triple Treath. Har inte sett Jason Von Flue sen han fick stor smisk av Riggs.
    Hans match mot karalexis va ju ganska cool.
    Kör han med samma höga sparkar den här gången åker han nog på rikligt med smisk.

Hall of famer
    tror han är riktigt risig på marken har iaf hört såna rykten från folk som säger sig tränat med honom, men sånt bör man ju alltid ta med en näve salt :P