Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 43
    Champ

Strikeforce Henderson vs Fedor

Kan knappt tro det själv, men snart (29-30juli) får vi se denna legendariska fight där legenderna är i bra form fortfarande!
    Jag älskar verkligen Strikeforce!!

Showtime Bouts
    Dan Henderson vs. Fedor Emelianenko
    Marloes Coenen vs. Miesha Tate
    Tim Kennedy vs. Robbie Lawler
    Paul Daley vs. Tyron Woodley
    Tarec Saffiedine vs. Scott Smith

Preliminary Bouts
    JZ Cavalcante vs. Lyle Beerbohm
    Eduardo Pamplona vs. Tyler Stinson
    Julie Kedzie vs. Alexis Davis

Moderator
    Det är grannt!
    Undrar hur fedor kommer stå sig mot den hårdslående amerikanen. förhoppningsvis blir det kross!
    Miesha tate är supersnygg men jag har aldrig sett henne fightas, förhoppningsvis slåss hon lika bra som hon är vacker
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    "Där legenderna är i bra form fortfarande"

Skämt åsido, jag ser verkligen fram emot den fighten, och möjligtvis Daleys. Resten av kortet är väl inte direkt superimponerande på papper.

President
    Blog Entries
    30
    hur mycket större är fedor?
    Han klarar sig inte mot de som är större än honom men mot hendo så får han storleks övertaget känns det som.
    Även om det kan bli så att hendo är starkare pga av sin brottningsbakgrund.. fan vilken bra fight kan sitta o klura hur länge som helst.

Vår partner Betssson.com säger att fedor är storfavorit. Men jag räknar ut fedor före det att jag räknar ut hendos slugga
    00:05
    Dan Henderson - 2.90
    FedorEmelianenko1. 37

Last edited by KanoBlack; 07-12-2011 at 07:44 PM.
    mera MMA !!

Hall of famer
    Ser nästan mest fram emot Coenen - Tate. Tippar 3,5 ronders filtning av Tate och sedan en submissonvinst till Coenen, brukar gå till så när Coenen fightas.

Fast det är klart, nog är man lite spänd att se Fedor - Henderson också! Tror nog att Henderson kommer dra det längsta strået.

Hall of famer
    Fedor tar det

Champ
    är daleys fight för en plats bland en av 2 som ska slåss över det vakanta bältet som Diaz lämnade?

haha, aa har haft en pessimistisk tro att alla legendarfighter sker när legenderna är slut..
    Trots fedors 2förluster så är han inte slut än känns det som ( tillskillnad från randy couture) och Hendo är ju faktiskt Strikeforce champ
    Man kan nog räkna den här fighten på riktigt sedan i historieböckerna

Hall of famer
    HAr ni sett vad fedor kan göra mot jättar?
    hendo är ingen jätte, fedor kommer ***** honom i munnen :P
    Last edited by KanoBlack; 07-14-2011 at 07:59 AM.

President
    Blog Entries
    30
    strikeforce är så usla på att bygga upp hype kring sina galor med videos, verkar inte ha blivit bättre än heller.
    Vart är alla pre fight videos?! Det är ju för fan Hendo vs Fedor!!

Denna räcker inte helt ut

mera MMA !!

Up and coming
    Det stämmer att de inte är riktigt lika bra som UFC på att bygga upp hype, men det är bättre produktioner åtminstone, vilket beror på att det är Showtime som producerar det antar jag.

Champ
    Quote Originally Posted by N1clas View Post
    HAr ni sett vad fedor kan göra mot jättar?
    hendo är ingen jätte
    Det här kan jag hålla med om, senaste fighterna har fedor mött mycket större fighter.. däremot har ingen av de hendos kraft i nävarna..
    jag tror vi kan förvänta oss båda 2 i den bästa formen de vart i på många många år. Det här är trots allt fighten som befäster legend statusen. Jag kommer käka popcorn till den här fighten och njuta. Sen vart jag ser skiten är en annan sak.. vart visas strikeforce fighter live?

Champ
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    strikeforce är så usla på att bygga upp hype kring sina galor med videos, verkar inte ha blivit bättre än heller.
    Vart är alla pre fight videos?! Det är ju för fan Hendo vs Fedor!!

Denna räcker inte helt ut

Tror det har lite med zuffa att göra från början. De kan ju inte visa matcher från Pride eller UFC då det ägs av zuffa som knappast skulle hjälpa en konkurrent. Fedor och Hendo har ju bara gått ett fåtal matcher i Strikeforce finns ju inte jättemycket att visa. Dock så äger ju zuffa strikeforce nu så man vet aldrig.

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    92
    Fedor mot Hendo är en helt sjuk matchning! Men givetvis oerhört spännande. Håller med om att det varit ganska lite hype inför matchen. Det är ändå två av MMA-världens mesta kända fighters. Tänker inte komma med någon prediction nu, men det känns som att Fedor inte har råd att förlora ännu en match. För Henderson är det inte lika kritiskt; han är ju mästare i lätt tungvikt och kan fortsätta där. Allt att vinna för Hendo alltså.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

President
    Blog Entries
    30
    Kommer att bli så jäkla grymt och det är inte långt bort, hoppas bara det inte blir en leben vs silva fight, potential att bli en av de största fighterna och blev inte ens en fight. Jag vette fan vem jag tror tar detta, Fedor är favorit men jag är ett Hendo fan mer än Fedor fan, så jag hoppas på att Hendo tar det.

Oavsett så tycker jag att Strikeforce är grymma på underhållning och synd att Zuffa sakta men säkert kommer att plocka isär de.
    Coker höll på att skapa något riktigt grymt och förstår att han inte ville men tvingades att sälja av sin del...
    Tänk er Diaz kvar, Nate M på besök, Lombard inhämtad. Nästa UFC gäng som åker ut tex Brandon Vera läggs till, lägg även till någon svensk i mixen där och fan dem kunde ha blivit bra!

Last edited by KanoBlack; 07-17-2011 at 04:06 PM.
    mera MMA !!

Champ
    Blog Entries
    28
    Förstår att det är mycket snack om main-eventet men det övriga kortet är ju också grymt! Paul Daley vs Tyron Woodley, Scott Smith vs Tarec Saffiedine och Robbie Lawler vs Tim Kennedy, det kommer att flyga tänder över hela arenan!

Heja Fedor!!

Moderator
    Jag gillar lawler vs kennedy, det blir nog en riktig holmgång!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Vem tar över Diaz titel? när bestäms den fighten?

förresten, gissa vad Fedor tränar på just nu inför Hendo fighten?

President
    Blog Entries
    30
    fotarbetet såg riktigt bra ut, men försöker han sig på dem där när hendo börjar svinga kommer han att bli träffad av en av 10, och den kanske räcker Vad händer om fedor vinner då? är han tillbaka som gamle fedor och ska utmana om titeln?
    Den större brorsan borde fått fedors talang, då skulle han vara kvar i Strikeforce GP turneringen idag
    mera MMA !!

Hall of famer
    Jag hoppas verkligen Fedor tar det här och kan avsluta sin mästerliga karriär med vinst.

Hall of famer
    Det jobbigaste med Strikeforce måsta vara den där jäkla Mauro Ranallo. Snubben har hållit på kommentera hur länge som helst men ser inte skillnad på en darce och en anaconda.

War Coenen!

Champ
    Känns som att jag är "the odd one out", men WAR HENDO!

(I ärlighetens namn lutar jag åt en submissionvinst för Fedor, men hoppas kan man.)

President
    Blog Entries
    30

Det börjar närma sig.. =)
    Jag håller också på Hendo
    mera MMA !!

Contender
    fedor är en vandrande mma legend, den videon visar vad han har gjort under måånga år och hendo kommer få det tufft
    fedor tar detta och det pga av att fedor kan vara den bästa någonsin och att han nte kan spöa större fighters är skitsnack för han spöade sylvia bla när de var i sin prime,
    nu börjar han bli till åren och alla vet att man kan inte va den man är vid 25-30 hela livet men Hendo är liten jämfört med alla de han mött.

edit: jag skulle låta meisha ground n pounda mig medvetslös vilken dag som helst
    Last edited by carlespuyol; 07-22-2011 at 03:05 PM.

President
    Blog Entries
    30
    daley vs woodley är inte heller illa. inge decision där inte

mera MMA !!

Up and coming
    Showtime har släppt en ny liten preview inför matchen. Fan vad jag är taggad

President
    Blog Entries
    30
    grym video , lite som dem går in på i själva kommentatorspåret och som nämnts i tråden tidigare, hendo går in med allt att vinna trots en förlust för han steppade upp i vikt och är fortfarande strikeforce champ, fedor däremot skulle få sin 3e? raka förlust och förmodligen lägga av, där hendo tagit lite av hans legacy innan dess då också
    fedor har all press på sig
    Last edited by KanoBlack; 07-23-2011 at 02:46 PM.
    mera MMA !!

Page 1 of 2 12 LastLast