Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 52 of 52
    Hall of famer
    tror det e typ 400-3000k för biljetter på engelska galor.

Moderator
    Floor seats bredvid mr white kostar runt 9000 i USA har jag för mig
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Hittade en skön video med MMA Sverige highlights från alla våra svenska toppfighters. Säkert flera av de som kommer vara med på UFC Malmö 5november

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by carlespuyol View Post
    Hittade en skön video med MMA Sverige highlights från alla våra svenska toppfighters. Säkert flera av de som kommer vara med på UFC Malmö 5november
    Tung video! Madadi går långt

Hall of famer
    kommer bli galet, malmö den 5 november måste boka nu.
    Får inte missa :P
    Vet nån i vilken lokal i malmö?

Hall of famer
    Är malmö bokat?

Hall of famer
    Japp
    "Jag har nu fått bekräftat att UFC kommer att arrangera ett UFN-fightcard, alltså Ultimate Fight Night och detta kommer att äga rum i Malmö den 5 november"

Exklusiv nyhet: UFC anordnar Ultimate Fight Night den 5 november i Malmö | FIGHTPLAY

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N1clas View Post
    tror det e typ 400-3000k för biljetter på engelska galor.

Menar du 400$, alltså att lägsta priset ligger på runt 4000:- SEK...?

Det är ju hyfsat saftigt......

Moderator
    3000k blir ju faktiskt 3 000 000. tusen tre tusen..

Jag kan inte tänka mig att dom billigaste biljetterna kommer kosta 4000SEK, vem ska gå på den galan?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Det brukar väl ändå vara runt 450 svenska kronor för de billigaste biljetterna?

Hall of famer
    han menar knappast dollar nej

Är det bara ett fightnight alltså? inte ett ordentligt event?

Hall of famer
    Det hade jag förväntat mig. Jag tror inte de ser Sverige som en tillräckligt stor marknad för att hålla ett riktigt event där första gången.

Champ
    Det är självklart en Fight Night, vilket är bra eftersom Gustafsson då garanterat kommer kunna platsa på maincard.
    Personligen brukar jag nästan alltid bli positivt överraskad av Fight Night galorna, eftersom förväntan inte brukar vara speciellt hög. Och let's face it, även om det är en Fight Night så kommer kvalitén på fights vara bra mycket bättre än diverse svenska galor.

President
    Blog Entries
    30
    Håller med, precis som du säger så kommer ju fler svenskar och nordiska fighters plats i galan ( både maincard och prels ) vilket gör det roligare än vanliga UFC Fight Nights
    UFC laddar ju med nordiska fighters nu med ryktet som 3 svenska fighters som snackar kontrakt, kampmann får en ny chans att komma tillbaka, Gustafsson får till sitt livs fight säkert, Nu har norge fått in en som kommer fightas med säkerhet. Kommer bli grymt Förmodligen kommer vi lotta ut ett par biljtter till galan om tävlingarna fortsätter gå bra

Moderator
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    Håller med, precis som du säger så kommer ju fler svenskar och nordiska fighters plats i galan ( både maincard och prels ) vilket gör det roligare än vanliga UFC Fight Nights
    UFC laddar ju med nordiska fighters nu med ryktet som 3 svenska fighters som snackar kontrakt, kampmann får en ny chans att komma tillbaka, Gustafsson får till sitt livs fight säkert, Nu har norge fått in en som kommer fightas med säkerhet. Kommer bli grymt Förmodligen kommer vi lotta ut ett par biljtter till galan om tävlingarna fortsätter gå bra
    Det låter ju helt fantastiskt
    Last edited by KanoBlack; 03-09-2011 at 10:14 PM.

Hall of famer
    Aaa, jag älskar fight nights, det känns som att dom som fightas där är tvungna att prestera och vara underhållande för att få gå vidare till ett vanligt UFC event! =)

Kommer bli riktigt grymt detta!!
    Fan man kan inte involvera MMAForum.se på något sätt i detta, jag har ingen aning om hur, men kanske ngn sorts reklam, eller fixa volontärarbeten och stå där med MMAFORUM.SE-tröjor eller nåt???

Bara brainstorming, men vi är ju ändå Sveriges största MMAforum, vi borde ju kunna få in en fot på något sätt?!

President
    Blog Entries
    30
    Inte tänkt så långt än, däremot kommer forumets sponsorer se till att vi kan lotta ut UFC malmö biljetter till 6pers ungefär, sen funderar jag på lite gerilla marketing utanför som jag inte kan berätta om här. Med den farten som vi som sajt, intresse, klass och varumärke växer just nu så kanske det finns helt andra möjligheter att göra något coolt inom bara några månader

Ska även bli kul att se efter de här kommande Svenska galorna , The Zone och främst då Superior Challange som avgör vilka svenska Fighters vi får se den kvällen
    Last edited by KanoBlack; 03-20-2011 at 02:22 PM.

Hall of famer
    Detta har mitt fulla stöd. Jag vill hjälpa så mycket jag kan.

Champ
    UFC till Finland | MMAbloggen | Nyheter24

Säkert ett första april skämt, inte kan man tjäna mer på att ha UFC i Finland?

Champ
    Quote Originally Posted by pellepersson View Post
    UFC till Finland | MMAbloggen | Nyheter24

Säkert ett första april skämt, inte kan man tjäna mer på att ha UFC i Finland?
    Blev shockad när jag först läste det, men nu när jag inser att det faktist är första april så tror och hoppas jag att det är ett aprilskämt!

President
    Blog Entries
    30
    Måste vara ett första april skämt Sverige är hett just nu

Champ
    mmanytt drog ju exakt samma skämt men dom har dock uppdaterat artikeln med att det var ett aprilskämt. Undrar lite hur det kommer sig att mmabloggen och mmanytt skrev exakt samma sak...

Champ
    Quote Originally Posted by DizordA View Post
    mmanytt drog ju exakt samma skämt men dom har dock uppdaterat artikeln med att det var ett aprilskämt. Undrar lite hur det kommer sig att mmabloggen och mmanytt skrev exakt samma sak...
    Första meningen i MMAbloggens inlägg:
    "Våra kollegor på MMANytt rapporterar att UFCs ansvarige i Europa Marshall Zelaznik meddelat att planerna att arrangera en UFC-gala i Sverige i november är skrotade."

Champ
    Fan det missade jag

Contender
    Skandal!! Vi får vänta ett par månader mer än tänkt efter Lorenzo Fertittas Twitter svar enligt mmanytt! Både bra och dåligt. Blir det 3-4 månader senare än väntat kommer de nysignade UFC svenskarna ha hunnit gå 1-2 fighter och förhoppningsvis då ha stärkts sina namn för starkare motstånd.

Last edited by carlespuyol; 04-03-2011 at 06:25 PM.

Hall of famer
    Skit också. Aja, den som väntar på något gott väntar inte för länge.

Page 2 of 2 FirstFirst 12