Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
Till er som driver ett fight gym
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5
    Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Till er som driver ett fight gym

Undrar hur gör ni för att få allt att gå ihop ? Då jag är inne på att starta en sådan här klubb så vill jag bara veta så man klarar det ekonomiska på det privata planet om man ska lägga ner allt man har i ett fight gym.

Kan man verkligen tjäna som en normal svensson gör ?

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007

Re: Till er som driver ett fight gym

Misstänker att de flesta gymmen drivs som en idéell förening. Inte nödvändigtvis genererar pengar. Sen när den växer och blir större, då först kan det generera pengar.

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Har aldrig hört talats om ett fightgym i Sverige som inte är en idéell förening. Dom klubbarna jag har tränat på så har dom aldrig generat tillräckligt mycket pengar för att någon person skulle kunna leva på det. När en klubb börjar tjäna mer pengar går det väl till att fixa till gymmet istället för någon enstaka person.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Vad du kan tjäna pengar på tex hyra en lokal inreda den med mattor,säckar osv sen hyr du ut den i tredje hand till kampsportsklubbar, att tjäna pengar bara på hålla träningar och privatlektioner i sverige, glöm det, finns några som har lyckats men ska nog till en storstad för att du ska lyckas med det!

ps passa dej för gamla rävar som tycker det är fult att tjäna pengar på kampsport, sådana har man sett allt för många av hahah :wink:

Up and coming
    Reg.datum
    Aug 2009

Jo men är i stort sett beredd att jobba på sidan av också viktigare att få upp ett fight gym än att tjäna pengar känner jag. Dock har jag fastnat just nu då jag inte hittar någon instruktör i trakterna.

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 15:29
  2. Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 21:22

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32