Ja det lär man ju försöka närvara på... som åskådare alltså, hehe.
Anmäld!
Ska bli kul å fightas på hemmaplan! =)
jag anmäler mig när jag vet vilken vikt jag ska tävla i![]()
-72?Originally Posted by N1clas
Jag ser att du inte läst min träningsjournal sprawlie![]()
Du skulle ju ner till weltervikt sa du N1ck. In i bastun tjockis![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Som du och all andra nu kan läsa om i min journal har jag som mål att tävla som proffs (och vinna) i WW om 5 månader.Originally Posted by ShogunRua
fran-fet-flummare-till-farlig-fighter-vt2854.html
Ja det var precis det jag syftade på![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Shoot challenge är om bara 11 dagar och 5 h inte de 5 månader som jag satt upp som mål tid.Originally Posted by ShogunRua
no pun intended
Klarar du det inte din thönt flummare? :twisted:Originally Posted by N1clas
Fedor does not approve.Originally Posted by JEJE
![]()
Idag är sista anmälningsdag, imorgon kommer fightcardet och på lördag tävlas det.
http://www.shootfighting.se/default.asp ... 91&iDoit=1
Lycka till alla som ska fightas![]()
Då är fightcardet klart med hela 27 matcher!!
Läs info och se fightcard på denna länk:
http://www.shootfighting.se/default.asp ... ewsID=3105
Fan vad kul många från Pankakan
ses på lördag
Nu finns resultat på denna länk
http://www.shootfighting.se/default.asp ... ewsID=3111
150 spänn för att kolla på amatör idrott är ju fan bedrövligt. Väldigt synd att så många kommer och kolla ändå. Tråkigt att man blir girig o satsar på att dra in lite extra kulor istället för att hålla priset på den nivå det har varit tidigare tycker jag. "ideell förening" mm visst men det är ju alltid roligt med pengar![]()
hur gick det för dig N1clas? Du skulle väl gå match? :P
blev inget denna gång, satsar på att gå ner lite i vikt sen ska jag gå löss på allt och alla
Håller med prooh, riktigt grisigt att ta 150kr, nu kan man ju inte bjuda in polarna för att det är oförskämt.
Ett steg tillbaka för svensk GräsrotsMMA![]()
håller också med pr00h, enda anledningen till att jag gick var för att jag kände flera stycken som skulle gå match, annars skulle jag nog stannat hemma.
det är dyrt för amatörmatcher, okej om de va kända namn men shooto c haha. sänk priset nu!
Jag vet att man tidigare tagit 100 kr för inträde, det resulterade i att för många kom och det blev fullt. Då blev folk förbannade för det.
Nu 150 kr och ändå fullt.
Att en arrangör tjänar en peng är bra! Det är en förutsättning för att någon skall vilja arrangera tävlingar. Hur de gör exakt med överskottet i Stockholm vet jag inte, men när vi får överskott i Göteborg så investerar vi i ny utrustning (mittsar, mattor, brottardockor etc). Så det kommer vår ideella förening och dess medlemmar till godo. Så gör de säkert också med tanke på den utrustning de har i Stockholm.
Att man skall gå +/- noll som är arrangör för att vara ideell är en missuppfattning.
Jag skulle hävda att kunna ta 150 kr och få full lokal är en jäkla stort steg framåt! Det visar på attraktionskraften i sporten!
Jag håller med Jesper om att det är bra att arrangörerna (föreningar, right?) får in lite extra kulor och kan hålla god kvalitet på utrustning kanske ta in gästtränare eller helt enkelt ge lite tillbaka till de som annars arbetar helt ideellt i föreningarna.
Sen är självfallet 150kr en del pengar för amatöridrott, men det var väl ändå cirka 25 matcher. Ganska bra valuta för pengarna tycker jag. Annars kan ni väl gå och kolla annan amatöridrott med gratis inträde?
Jag köpte mig igår ett par ringside-biljetter till helgens Superior Challenge och tycker faktiskt det känns väldigt bra att stötta de personer som sliter för att vi andra skall få tillgång till högklassig MMA på hemmaplan, att bara behöver ta tunnelbanan 10min för att sedan ta del av ett sådant fightcard känns nästan för bra för att vara sant.
ta nyköping tex. 50kr läktare 100kr ringside sjukt bra(och där e det otroligt arrangemang oxå entrence music osv.)
och det där med fullsatt var väl att ta i :P om man jämför med tidigare galor var det sjukligt lite folk. Jag tror det bara är girigt och efterskalv från SM som de tog 150kr för.
som min familj ska de se mig tävla kostar det 600kr...