Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 9 of 9
    Hall of famer

Reza Madadi vs. Junie Browning @ SC 5!

Detta är taget från Reza's blogg på fightplay!

Mitt nästa offer: Junie Browning

Reza Madadi Skriven av Reza Madadi den 30 Jan 2010.

Mina damer och herrar, kära fightplay besökare. Alla MMA- älskare i vårt avlånga land. Jag är idag en lycklig man för att jag har fått mina önskningar besvarade… Sedan TUF 8 sändes så har jag vädjat till UFC att låta mig möta Junie Browning! Ni minns säkert den kaxiga whitetrash liraren från Ultimate fighter huset. Jag gillar att vara aggressiv i mina matcher och en kille som Junie kan få min aggressivitet att stiga till max. Så den 26 april får ni vara bereda på att det kommer att smälla här i Stockholm… Låt mig vara först med att presentera maincardmatchen på Superior Challenge 5. REZA ”MADDOG” MADADI vs. JUNIE BROWNING

Jag ska möblera om detta ansikte som om jag vore utbildad arkitekt /maddog

Ni får gärna skriva om denna nyhet på andra websidor men glöm inte att länka till min blogg!!

http://www.fightplay.tv/bloggare/reza-m ... -browning/

Fan så skoj detta ska bli! tror reza kan bli svår för Junie faktiskt... stort steg för reza om han vinner!

Moderator

Re: Reza Madadi vs. Junie Browning @ SC 5!

Grannt! Ja det blir verkligen ett lyft för hela sveriges mma-scen att få in en så uppmärksammad motståndare till stjärnan Madadi
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Riktigt fint. Precis vad som efterfrågades i den finska tråden.

Hall of famer

Fyfan vad bra! Fyfan vad glad jag blir!

Hoppas Maddog spöar skiten ur han!

Hall of famer

Yes yes yes, fan vilken cool match. Publiken kommer vara som galna. En svensk fighter mot allas hatobjekt Junie. De kommer att bli sjukt!! Jag bokar biljetter nu!!!

Edit: går det att boka biljett nu? Hittar dem inte på ticnet.

Champ

Första gången jag verkligen vill se en gala live i Sverige om det nu stämmer. (De andra galorna har jag tyckt man kan lika gärna se på nätet eller tvn)

Hall of famer

antar att Junie gör sin läxa på Randys gym, och lyckas inte Maddog få ner han på backen vinner Junie på knock

Hall of famer

Tror Junie tränar på Tapouts gym numera eftersom han jobbar med Shawn Tompkins

Hall of famer

En sak är säker, underskattar Reza Junie och tänker att han bara ska få spöa upp den där dryga snubben från tv så får han en tuff kväll. De är helt klart ett perfekt test gör Reza eftersom han vill till de stora ligorna. Junie har trots allt två fights i UFC och en vinst. Jag tycker de är svårt att spekulera i utgången i fighten men de känns som Reza borde kunna använda sin brottning för att vinna matchen.

Jag hoppas i alla fall att publiken kan uppföra sig om det skulle bli så att Junie vinner. En sak är säker, de kommer bli ett jävla hålligång när en av Sveriges mest omdiskuterade fighter och tv-pajasen drabbar samman. Vad är oddsen på oroligheter vid invägningen?