Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
MMA panelen
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: MMA panelen

President
    Reg.datum
    Jan 2011
    Blogginlägg
    30

MMA panelen

tycker att de här är värda en egen tråd, riktigt bra gjorda utav kimura gänget.

mera MMA !!

Champ
    Reg.datum
    Mar 2011
    Blogginlägg
    20
    Jag älskar Kimuras driv och engagemang, både Talent och Panelen hjälper sporten att växa och det är ju det vi alla vill!

Kruth verkar vara en hyvens kille!

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Jag har länge saknat ett svenskt studio program om mma. Panelen har jag sett några gånger och jag gillar det. Tyvärr kommer det väl inte ut så ofta eller?

Jag tycker svensk MMA är i en fantastiskt spännande fas just nu med många fighters som klättrar på världsrankingen, synd att så få är intresserade av vad som händer i vårt avlånga land bara.

Forsätt posta alla avsnitt här är du schyst, så slipper jag missa några!

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Venom Visa inlägg
    Jag har länge saknat ett svenskt studio program om mma. Panelen har jag sett några gånger och jag gillar det. Tyvärr kommer det väl inte ut så ofta eller?

Jag tycker svensk MMA är i en fantastiskt spännande fas just nu med många fighters som klättrar på världsrankingen, synd att så få är intresserade av vad som händer i vårt avlånga land bara.

Forsätt posta alla avsnitt här är du schyst, så slipper jag missa några!
    mma panelen är den proffsigaste och min favorit, sedan finns även mmanytts budget variant som är rolig på sitt sätt men inte alls lika proffsig

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    ÅÅÅÅÅÅÅH! skrev ett helt inlägg som försvann. Gör om gör rätt.

Aja, det finns nya avsnitt av både mmapanelen och Omars hörna ute. MMApanelen håller som vanligt högre kvalitet, men jag börjar störa mig lite på Simons maniska hyllning över bettingen. Visst, jag förstår att det är en sponsringsgrej men att hela tiden lyfta live-bettingen till himmelska höjder är lite drygt.

Omars hörna är lite sämre producerat men bra längd på det här programmet iaf för min smak. Men kom igen Bobby. När man jobbar i branchen ska man väl ha koll på Johny Hendricks?

Bobby berättade i alla fall något riktigt intressant på slutet. MMAnytt ska börja med ett panelprogram varje vecka där Marcus ska vara "programledare". det har hyrt in sig på självaste NBC och ska bjuda in kända gäster. Stort! Jag tror jag någon gång har sagt att Marcus är lite som Ariel. Nu tar han ännu ett steg i den riktningen.

Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2009
    Det låter riktigt intressant. Marcus är grym som fan på att intervjua folk.

President
    Reg.datum
    Jan 2011
    Blogginlägg
    30

lite sent, men ändå intressant då George S från MMA förbundet gästar
    mera MMA !!

President
    Reg.datum
    Jan 2011
    Blogginlägg
    30
    simon kölle, mma´s björnes magasin!
    mera MMA !!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32