Såg att Kimura har öppna uttagningar till Kimura Talent 2011
Läs mer här:
vilket gym kommer man att få träna på?
Är det samma upplägg som används i TUF huset ungefär?
Vilken fighter vann kimura talent tidigare?
Såg att Kimura har öppna uttagningar till Kimura Talent 2011
Läs mer här:
vilket gym kommer man att få träna på?
Är det samma upplägg som används i TUF huset ungefär?
Vilken fighter vann kimura talent tidigare?
Vinnaren av hela tävlingen, Andreas Ståhl, har sedan finalen gått tre proffsmatcher och vunnit alla tre, två av dem på TKO. Andreas har etablerat sig som en av Sveriges bästa MMA-utövare i 77-kg klassen.
Det stod ju på länken du länkade!
Men väldigt spännande, tack för länken!
tycker att det här är ett grymt upplägg, följde aldrig första talent men den här ska jag följa
känner även till ett par st som ska söka till denna säsong, priset är bra
har träffat kimura gänget och vet att de satsar mycket på sina produktioner och är proffsiga så det är klass på det dem gör
någon som följde eller deltog i första "säsongen"? vad tyckte ni
Last edited by KanoBlack; 08-10-2011 at 11:04 PM.
jag tittade på några avsnitt från förra säsongen, underhållande. Lägger till en trailer på förra.
Produktion var inte perfekt direkt som ni ser men man ska inte kräva för mycket heller, då kan man titta på TUF 14 och Akira .
Denna säsong bör/måste bli bättre då de har erfarenhet från förra, lutar åt att det blir tufft för HW eller Lhw grabbar då det handlar om vilken viktklass som det söks in mest på.
Last edited by pellepersson; 08-11-2011 at 10:09 AM.
tyckte " Jokern " dom tog in Andreas som vann hela skiten var lite överkvalificerad för att vara med på förra tävlingen, man vann ju en " plats " i Superior Challenge 6 medans han redan hade gått en match i Superior.
Även fast det var lite flopp med uttagningarna i gbg (5 man) så var det ändå ett jäkla bra jobb av Kimura, nästa år blir säkert bättre för dom som folk säger mer erfarenhet och istället för att åka på " auditons " så kan dom ju granska personerna via ansökningar.
alla avsnitt på Säsong ett finns att se på kimura.se under videor
fan vad kul att kimura talent ar tillbaka! jag foljde alla avsnitt..ska bli intressant vilka som dyker upp i ar? nan i fran forumet som kommer soka detta aret?
kommer det vara tillatet for gamla kimura deltagare att ansoka motro? var ju ett par riktigt duktiga killar i fran forra aret som tyvarr foll bort!
Vår forum medlem Locco som har sin träningsjournal här har precis avslöjat att han sökt in, vi får hålla tummarna!!
Last edited by KanoBlack; 08-19-2011 at 12:14 AM.
mera MMA !!
haha coolt!
hoppas de väljer honom
Går de enbart efter meriter den här gången alltså ingen uttagning?
Tror det kommer bli fler som soker denna gangen med tanke pa hur manga som tavlar i shootfighting..
japp, snart bör man veta vilka det är som kommer med då den förlängda anmälningsperioden snart tagit slut
en fråga till simon & kimura gänget, när släpper ni det första avsnittet av kimura talent på ett ungefär?
vi har ett par grabbar från forumet som var med som alla är sugna på att se
har för mig att det var nu i januari?
Last edited by KanoBlack; 11-27-2011 at 12:00 PM.