Ja som titeln lyder, vart i helsike har han försvunnit? Han var en av mina favoriter. Någon som har information om honom? Såg hans senaste TKO nyss, men kommer han slåss någon mer i SC?
Ja som titeln lyder, vart i helsike har han försvunnit? Han var en av mina favoriter. Någon som har information om honom? Såg hans senaste TKO nyss, men kommer han slåss någon mer i SC?
Sist jag hörde nåt om honom var han över i UFC och hjälpte någon förbereda sig inför match, minns inte vem
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Han fick ställa in en match i höstas på grund av en allvarlig lunginflammation. Sen dess har han bland annat varit i Miami och tränat med Antonio Silva. Jag snackade med honom för ett tag sedan och han tränar på bra, hoppas gå match i sommar igen och hade planer på gång som han skulle berätta om snart.
Ilir Latifi | FIGHTPLAY
inte updaterad på ett tag
Tack allihop, hittade med hjälp av fightplay och så lite mer om honom.
Hoppas han går match och att han utvecklats mycket mer. Han kan vara lite enformig ibland, men gillar han starkt!
Nu är han på G för en Shark fights gala! Shark Fights 17 - Wikipedia, the free encyclopedia
mera MMA !!
hoppas han far ner matchen pa backen! sag tungt ut sist nar han tradade med jappsen!
Men man ska komma ihåg att japanen har en hård haka (även om han blivit knockad flera gånger) Ilir fick in många träffar som andra skulle knäat av. Melvin fick ju slå sig trött på Mizunos haka också.
Jag hoppas och tror på Ilir. Riktigt stark brottare!
Han ser ut att vara i toppform, ska bli riktigt kul att se fighten. Tror starkt på honom speciellt när han är i det här träningssällskapet.
![]()
mera MMA !!
Ja det känns onekligen lovande!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
hehe bra val av sparringpartners..maste vara svart att hitta folk i hans storlek pa hemmaplan!
helvete såg inte alls så ljust ut, han torskade =( någon som såg fighten?
vad hände?
här är fighten mellan newton vs latifi på sharkfights
mera MMA !!
Hahaha fyfan vad Dåligt. Först säger de att Latifi vinner, sen säger de att Newton vinner hahahahaha.
FAAAN! hade hoppats på en vinst för latifi
Han behöver en strikercoach och kanske rullar för mycket med brottare och bjj grabbar
Vi får hoppas på en snabb återkomst!
Säga vad man vill, men han lär ju aldrig nämnas i "Näste svensk i UFC"-tråden iallafall.
mera MMA !!
tungt att att backa upp nastan hela tiden..vet att han har sjukt gnp men synd han inte fick ner matchen pa backen!
Konstigt att han backade ut när han väl fått upp honom mot buren då och då. Förstår att han inte vill byta slag mot någon som är så mycket bättre på striking, men han verkade ju inte vilja slåss över huvudtaget. Trist.
Vill oxå ha intervjun vad tänkte han? det var ju explosivt ibland men om man swithcar stance fler gånger än man slår är det tyvär IG.
Såg forest griffin vs stephan bonnar tuf 1 finale efter, vilken skillnad på att våga trade:a.