Kolla fightcardet och info på denna länk:
http://www.shootfighting.se/default.asp ... ewsID=2885
Kolla fightcardet och info på denna länk:
http://www.shootfighting.se/default.asp ... ewsID=2885
Lycka till Niclas!
Tackar![]()
Oh, det är snart ju. Kör hårt Nick, och kom hem som forumets (första?) champ!![]()
se till att analysera din motståndare genom filmer så du ser vad du ska göra och inte göra..
gl![]()
Lycka till N1clas! Bättre viktklass för dig denna gång![]()
hade jag fått bestämma så hade 75kg varit hans ultimata klass =)Originally Posted by Starfighter
Jepp, N1clas det börjar bli dags att gå ner nu, du skulle ju gå proffs i -76 sa du väl, inte så långt kvar nu. :wink:Originally Posted by xynd
Den svenska viktklassen är -77 som jag ska köra när jag går proffs.
om 6 h e det game on![]()
KOM IGEN NU N1CLAS!!!!!!!!!!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
är det gratis att kolla på sådana events?
bruka kosta 150:-Originally Posted by rasmus berglund
Jag förlorade på en anaconda
de gjorde stickprov dopingtester RF
Jag slappde tyckte väl inte jag såg nog bitig ut
hehe nu blir det kebabpizza sen ner till 77hårda![]()
Här är resultaten från tävlingen inklusive svenska mästare
http://www.shootfighting.se/default.asp ... ewsID=2894
Ni ligger i täten på Gladius verkar det som
Synd med förlusten Nick, bara att komma igen! ;D
Här är en film med alla Glaidus matcher (8 stycken). http://thepiratebay.org/torrent/4560358Originally Posted by Delfin
En anledning till att Gladius presterar bra är klubbens uppbackning för de tävlande. Resor och anmälningsavgifter betalas av klubben. Det relativt ovanligt att andra klubbar gör det.
min och filips match.
komentera plix.
Gäller det alla som tävlar eller bara på en viss nivå? Hur många tävlande har ni på ett ungefär?Originally Posted by jesperg
Jag kan nog inte tillräckligt för att säga nåt vettigt så jag säger bra kämpat! Det ser jäkligt svårt ut det där :OOriginally Posted by N1clas
Här är en sammanställning jag gjort för verksamhetsberättelsen, men den är ingalunda hemlig på något sätt så här kommer den:Originally Posted by Delfin
V34: Kaisho Challenge, 1 silver (5 tävlande)
V36: Västerås BJJ Cup, 2 guld, 1 silver, 3 brons (6 tävlande)
V37: Gladius Adrenaline 5, 8-2 i shootfightingmatcher (10 tävlande)
V38: Fightergalla i Odense, 3 matcher (3 tävlande)
V39: SGL, två förstaplatser (9 tävlande)
V40: Landskamp i shootfighting, Finland, 4 deltagare. Norwegian Open Championship, Oslo, 3 guld, 1 silver (3 tävlande)
V41: Shoot Challenge 4, 9-2 i shootfightingmatcher (11 tävlande)
V42: SGL, en förstaplats och många bra matcher (8 tävlande)
V43: Scandinavian Open BJJ, 2 guld, 2 silver och 2 brons (12 tävlande)
V45: The Zone FC, 3-0 i proffsmatcher i en kanontävling. (3 tävlande)
V46: BJJ Open, 6 guld, 4 silver och 6 brons (29 tävlande). FG Fight Night, 3 matcher
V47: Gladius Adrenaline 6, slog rekord med 17 anmälda i shootfighting
V49: SM Shootfighting, 3 svenska mästare (8 tävlande). SGL Final, 1 första och 1 andra plats (2 tävlande). Finnfight X, 1 proffsmatch
V50: Westside, 3 guld, 3 silver, 3 brons (52 tävlande)
För dessa tävlingar är alla anmälningar betalade av Gladius 182 stycken. Medelavgiften för en tävling är 200 kr så det att klubben betalat ca 36000 kr i anmälningavgifter under terminen. Gladius har också betalt alla resor genom hyrbilar och bränsle (undantaget tävlingar i Göteborg eller tävlingar inom några mil). Skulle uppskatta att resebidragen uppgår ungeför till samma belopp 35-36000 kr. Så det blir 70000 kr på en termin. Det kan ju upplevas som skryt men detta är något som vi är stolta över!
För att tävla finns det förstås vissa krav på att man tränat ordentligt etc men utöver det så får alla dessa bidrag.
Ja det där ska ni vara jäkligt stolta över! Som kassör i min klubb strävar jag/styrelsen efter att kunna erbjuda våra medlemmar den möjligheten också. Lite lättare då medlemsantalet bara når ~30 en bra termin dock ^^
Det är riktigt bra när klubbarna betalar anmälningsavgifterna, min klubb gör också de.
Hade nog inte ställt upp i scandinavian open om det inte vore för klubben.
Fick ltie dåligt samvete efter att det kostat de 400 kr och jag åkte ut efter första matchen :P
400 kr är på tok för mycket för en anmälningsavgift, så är det bara. Men grymt av din klubb att betala!Originally Posted by JEJE
Jag skrev det här i Scandinavian Open, 400:- för en BJJ tävling?!Originally Posted by jesperg
På min klubb har det hänt någongång att vi har blivit bjudna på matlåda (dvs överkokt pasta med några gurkbitar i), förutom det är man lämnad att betala allt själv.
Men nääää, jag är inte bitter.
![]()
Även på The Zone, M1 m.m? :shock:Originally Posted by Nicklas