Vann ett presentkort på 3000 riksdaler från Jabb.se så jag tänkte jag kunde skriva lite om sakerna här.
JACO: CONVERTIBLE EQUIPMENT BAG - Designed to be worn as an oversized backpack or converted to a full size duffle, Jaco
Jaco's superväska. Rymmer allt du vill ha med och lite till. Ett stort huvudfack, ett fack man kan dra ut om man har massa extra saker med sig, ett kylfack för vatten, gainer m.m, ett sidofack med småfickor för deo, tandskydd och allsköns småkrafs och ett vadderat fack på toppen för saker som lätt går sönder. Jag har telefon och tablet däri.
Jag packar ner MMA handskar, MMA sparring handskar, 12oz handskar, benskydd, Susp, Shorts, handduk, två tröjor, underkläder, lindor och lite annat smått och gott. Allt det kan jag bara slänga i och sedan när jag bytt om kan jag packa ner alla mina vanliga kläder ovanpå handskar osv utan att det blir trångt. Den går expandera nästan lika mycket till och då använder man den som en bag, självklart är väskan helt ventilerad.
KENKA: MMA HANDSKAR 2.0 - MMA handskar från Kenka tillverkade av skinn i högsta kvalitet, nu i en uppdaterad version. Ny
Finns väl inte så mycket att säga om dessa handskarna, sitter perfekt på mig både med vanliga lindor och snabblindor. Skaver ingenstans och kvaliten känns rakt igenom bra. Finns väl en orsak att de är så populära.
KENKA: MMA SPARRING HANDSKAR 2.0 - Kenka MMA Handskar 2.0 är tillverkade av skinn i högsta kvalitet. Strömlinjeformad st
Samma höga kvalitet som PRO handsken och sitter som ett smäck.
KENKA: NEOPRENE SHIN INSTEP - Ben och fotskydd i äkta läder och neoprene, detta är i princip likadana skydd som Rogue sk
Här får ni dock passa er, jag är 180cm och väger 83kg ungefär, men har väl relativt grova vader. Jag har XL och de är TAJTA! Inte så att det är obekvämt men de e fan på gränsen. Sitter fast bra på benet dock och kvalitén känns helt ok. Hindrar mig inte i rörelser.
UFC: CAGE HERO T-SHIRT - VIT - Skön UFC t-shirt med bra passform. - Jabb.se
UFC: RAISED CAGE T-SHIRT - GRÅ - Skön UFC t-shirt med bra passform. - Jabb.se
UFC har helt klart höjt kvalitén på sina tröjor, som jag skrev är jag 180cm och väger ca 83, tog en medium och den sitter grymt bra. Dessa är figursydda tillskillnad från de tidigare jag har fått/köpt från UFC som varit mer som ponchos....
Den vita blev tyvärr förstörd i tvätten trots att jag följde tvättinstruktionerna till punkt och pricka men Jabb.se löste det riktigt snabbt och min nya tröja bör anlända redan imorgon.
LONSDALE: BEANIE - GREY - Jabb.se
Enkel, snygg, varm och apskön. Nuff said!
Så när jag kom till kassan i deras webshop fick jag allt detta till det otroligt överkomliga priset 113kr! Mums! =D

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
"det är kul när det går bra för andra", som man brukar säga lite bittert :P