Tycker Headrush pushar mest framåt nuförtiden många tunga signature tröjor men gillar även RVCA och Throwdown![]()
Tycker Headrush pushar mest framåt nuförtiden många tunga signature tröjor men gillar även RVCA och Throwdown![]()
Helt klart Dethrone, de är inte så plottriga. Känns som det är ett mer moget klädmärke. Blir väldigt mycket dödskallar och tribals och krimskrams på en del märken. Bad Boy ligger bra till också. Jag köpte Kenka fightshorts, simpla svarta shorts med en broderad snygg Kenka logga. Har 2 av de riktigt gamla affliction tröjorna, en som jag fick av Randy och en som jag fick av Chuck =D Har också en keps från affliction med en liten dödskalle på. RVCA har óckså gjort en del snygga tröjor. Ett märke som är på uppgång är ju Clinch Gear, Hendo är väl en av grundarna, de har också lite mer cleana tröjor.
Letar rashguards just nu men har inte hittat någon som fångat mitt intresse riktigt än. Hittade en som var apsnygg men kostade 995+ frakt....
Detrone är riktigt nice gillar speciellt Diaz signature synd bara att Diaz själv lyckades klanta till det för sig själv igen :/
Känns dock som Dethrone tappat lite mark på senaste men jag såg att American Fighter är på gång med nytt nu tillsammans med affliction såg riktigt bra ut![]()
Flyttar den här tråden
Jag föredrar fortfatande dethroneDen med en schackpjäs i ett kikarsikte är snyggast
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Hur är passformen på Dethrone?
Blev lite sugen på den här men tyvärr var den slut i medium.![]()