Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 35 of 35
    Rookie
    Tycker Headrush pushar mest framåt nuförtiden många tunga signature tröjor men gillar även RVCA och Throwdown

Contender
    Blog Entries
    17
    Helt klart Dethrone, de är inte så plottriga. Känns som det är ett mer moget klädmärke. Blir väldigt mycket dödskallar och tribals och krimskrams på en del märken. Bad Boy ligger bra till också. Jag köpte Kenka fightshorts, simpla svarta shorts med en broderad snygg Kenka logga. Har 2 av de riktigt gamla affliction tröjorna, en som jag fick av Randy och en som jag fick av Chuck =D Har också en keps från affliction med en liten dödskalle på. RVCA har óckså gjort en del snygga tröjor. Ett märke som är på uppgång är ju Clinch Gear, Hendo är väl en av grundarna, de har också lite mer cleana tröjor.

Letar rashguards just nu men har inte hittat någon som fångat mitt intresse riktigt än. Hittade en som var apsnygg men kostade 995+ frakt....

Rookie
    Detrone är riktigt nice gillar speciellt Diaz signature synd bara att Diaz själv lyckades klanta till det för sig själv igen :/

Känns dock som Dethrone tappat lite mark på senaste men jag såg att American Fighter är på gång med nytt nu tillsammans med affliction såg riktigt bra ut

Moderator
    Flyttar den här tråden

Jag föredrar fortfatande dethrone Den med en schackpjäs i ett kikarsikte är snyggast
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Hur är passformen på Dethrone?

Blev lite sugen på den här men tyvärr var den slut i medium.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Hur är passformen på Dethrone?

Blev lite sugen på den här men tyvärr var den slut i medium.
    De är ganska stora. Kör själv en L istället för min normala XL, även om den är i minsta laget.

Champ
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    De är ganska stora. Kör själv en L istället för min normala XL, även om den är i minsta laget.
    Attans. Då håller jag mig till Throwdown istället, föredrar lite mer slimmade kläder.

Contender
    Blog Entries
    17
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Attans. Då håller jag mig till Throwdown istället, föredrar lite mer slimmade kläder.
    Det är väl det jag tycker är mest synd med såna här T-shirts. Svårt att få tag i bra slimmade kläder då de är sydda för att passa amerikanska kroppar...

Rookie
    Quote Originally Posted by Quest View Post
    Det är väl det jag tycker är mest synd med såna här T-shirts. Svårt att få tag i bra slimmade kläder då de är sydda för att passa amerikanska kroppar...
    Sant har varit ett problem, men det verkar som dom har börjat anpassa sig för oss i europa också. Beställde en American Fighter här i veckan ja va rädd att den skulle sitta som ett tält men det satt riktigt bra faktiskt samma med Headrush t-shirten den satt riktigt bra

Page 2 of 2 FirstFirst 12