Buu för medgångssupportrar!Tycker Hendos t-shirts brukar vara ganska halvhjärtade, beror kanske på att jag inte är ett fan av Clinch Gears "stil".
Buu för medgångssupportrar!Tycker Hendos t-shirts brukar vara ganska halvhjärtade, beror kanske på att jag inte är ett fan av Clinch Gears "stil".
Är inte rea nått man använder om en produkt inte sålt tillräckligt bra? Man sätter väl inte ett pris för att förbereda för rea?
Jag har nästan hellre en Fedor tröja idag när alla som bara följer hypen har andra favoritfighters. För mig kommer Fedor alltid vara den legend han en gång var. Alla storheter förlorar tillslut om de inte slutar innan.
Edit: infoga citat.
Last edited by Venom; 07-29-2011 at 08:03 PM.
Sant priserna på märkeskläder är redan pressat så man rear inte i onödan, rampage t-shirten säljer så bra att man nog inte kan hoppas på att se den i fyndlådan på rea.
Ja RVCA är smarta dom har bara folk man måste älska oavsett framgång eller motgång Fedor, Belfort och BJ Penn bara coola legender inom sporten.
Triumph är ruggigt bra! Har en Triumph United - Undefeated Tee - Storlekar: S, L, XL, XXL - Undisputed
Tvättad 2 ggr i 30 grader (står machine wash warm på märkningen). Första gången blektes de röda detaljerna oerhört mycket. Andra gången blev det vita rosa tillsammans med det vita på alla mina andra t-shirts också.
Något leds man blir...
Jag skulle ha kontaktat butiken som sålde den och begärt pengarna tillbaka eller en ny t-shirt!
Samma sak har faktist hänt mig med vissa kläder (Hänger inte ut några märken) som har mycket detaljer, vilket har resulterat i att jag numera tvättar allt jag är rädd om för hand eller alternativt med tvättpåse, kallt och snabbtvätt!
Ja det är värdelöst om du du skickar tillbaka den så ersätter självklart butiken dig för den. Vissa screentryckta t-shirts missar dom att bränna ordentligt vilket resulterar i att färgen släpper.
Tips om man märker att rycket tenderar att blekas är att stryka med strykjärn på insidan av t-shirten mot trycket för att fixera färgen, då klarar den sig bättre för framtida tvättar. Ett par patchar jag köpte från usa var dåliga i trycket den första försvann helt när jag tvättade men dom andra har hållit sig perfekt när jag strök på baksidan.