Jag är lite sugen på en sån här tröja, är det någon som vet om den finns att köpa någonstans i Sveirge?
![]()
Jag är lite sugen på en sån här tröja, är det någon som vet om den finns att köpa någonstans i Sveirge?
![]()
Damn, fet. Vart finns dom i utlandet att köpa?
Helvete vad clean. Jag vill oxå ha..
Ingen aning vart de finns utomlands heller, jag har bara sett bild på dem.
Jag har sett den på reklam på sherdog så den verkar finnas att köpa i USA. Har du kollat typ mmawarehouse och dom stora?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
här har du den i svart, rött och vitt http://shop.rvca.com/Fedor_Tee/pd/c/101 ... /2784.html
RVCAs egna onlineshop
[EDIT]
De verkar skeppa till sverige också, det kostar tyvärr 51USD
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Maila jabb.se och be dom ta in den i sitt sortiment!
Nackdelen är dock att det är fler än du som kommer ha den då... (typ jag)
ohnaj någon lantis () har en fedortröja också, då kan ju vi storstadsbor inte skaffa den.
:? Jag menar att det kanske inte är kul att ha en tröja som hela kampsportssverige också har...
skojade lite med dig bara och drev med att du var lantis eftersom du bor i en annan stad än GBG, STHLM eller Malmö
Jag missunnar ingen en tröja, du får gärna ha en för min delOriginally Posted by Zunesson
![]()
Sen att jag inte ens bor i en stad utan 5 mil rakt ut i skogen :lol:Originally Posted by Kane
ja jag hade för mig att du hade sagt detskogsbonde.
Skogstokiga är ni allihopa. Vill också ha, motherland FTW!
Om alla i den här tråden köper en varsin så är de ju värt för jabb att köpa in dem så nån som är i kontakt med jabb kan väl tipsa dem om det
Enligt hitta plagget ska Zoovillage säljer RVCA men jag hittar då ingen Fedor tröja iaf.
http://www.hittaplagget.se/maerken/klad ... andid=2482
bumpar den här gamla tråden, nån som sett tee'n i butik nu för tiden då?
Vet att min tränare har en och jag tror den är från jabb.se. Han är dock bortrest nu men jag kan höra med han när han kommer tillbaka.
OM du kan tänka dig att köpa in från utlandet så har dem den här i en etablerad och säker shop RVCA Fedor Emelianenko T-Shirt - MMAWarehouse.com
edit: jabb.se borde sponsra det här forumet, har vart i kontakt med dem men inget händer, jabb skynda på är ni snälla vi vill köpa men vi vill även ha nån bra forumrabatt hos er!![]()
Last edited by KanoBlack; 07-24-2011 at 08:15 PM.
mera MMA !!
Forumrabatt låter inte dumt! Vad sägs om 20% till alla medlemmar?
Ang. t-shirten, trycket är ju inte speciellt detaljerat, jag föreslår att ni köper en röd t-shirt och papper ni kan trycka egna t-shirtar med. Sen har ni vips en likadan t-shirt som kostade en tredjedel av den där!
mera MMA !!
Jag driver Undisputed.se och har jagat RVCA i mer än ett år nu eftersom jag personligen älskar dom kläderna tycker dom och Triumph United gör dom hetaste MMA kläderna.
Läget med RVCA är att MMA delen är separerad från streetwear delen och det gör det hela svårare eftersom MMA delen typ bara bryr sig om USA men vi fortsätter jaga klädernaSka posta så fort jag lyckas få tag på grejjerna!
KanoBlack: Vi på Undisputed.se är alltid redo att ge lite skön forumrabatt om ni PM:ar mig![]()
Last edited by KanoBlack; 08-04-2011 at 06:00 PM.
bra info Mike!! Då vet vi varför ingen hittat det än
Ang medlemsrabatten så tackar jag för förslaget, men det ingår i ett annonseringspaket hos oss där man som annonsör/partner köper bannerannonsering + erbjuder något till medlemmar för att få ännu mer effekt. En win -win sits för alla.
Annars kommer alla medlemmar vara jäkligt stiligt klädda men utan ett forum att vara medlemmar i =(
Last edited by KanoBlack; 07-24-2011 at 08:44 PM.
mera MMA !!
edit: skrev helt fel grejj
fedor tshirten är tung men åker han på en förlust vetjafan om jag vill ha den
köper hellre en hendo dåmedgångssupporter? Kanske !!
Last edited by carlespuyol; 07-29-2011 at 05:50 PM.