Jag provade, så det ska nog vara okej. Otherwise I'm totally illegal.
Jag provade, så det ska nog vara okej. Otherwise I'm totally illegal.
Brukar rashguards töjas ut något? Beställde en på jabb, Chokem storlek XXL http://www.jabb.se/Shop/Index.php?sArtModelId=CHO300-XS. Den känns extremt trång, knappt så jag kan andas.
Den kommer att formas efter din kropp och då kommer den kännas bekvämare.Originally Posted by Darbog
Såhär svarade jabb: "Rashguards töjer ej på sig utan håller den form de har."
Fan vad jag hatar världen ibland, allt är gjort för dvärgar. Känner att jag vill göra precis som Marshall och flytta till New Jersey, för där är allt större.
Min chokem var lite kort i ärmarna, fick dra ut dom innan varje pass, efter x antal tvättar är den dock ganska sladdrig och de från fightgear ska vi inte ens prata om, mer som långärmade t-shirts nu, nikes compression från stadium/inter sport är helt ok , bästa imo är dock heatgears som finns i jabbbutiken men inte på deras hemsida av någon anledning, både deras rashguards och "grapplingtights" håller toppklass.
passa på nu i sommar ifall ni har några outlets i närheten som har utförsäljning, dom brukar kränga rashguards riktigt billigt!
Fick hem några Chokem rashguards från Jabb igår. Den som jag körde på träningen var riktigt skön. Sitter tight och bra och inga spruckna sömmar som någon annan här fick. FÅr se hur dom håller om en månad. Men än sålänge sjukt nöjd!
Två tvättar och lika många träningspass senare är Chokem fortfarande tight och välsittande. Inget sladdrande eller liknande här inte.