Hej!
Nu i Jan. ska jag börja träna MMA med inriktning på framför allt grapling på den lokala klubben. För att träna där är det obligatoriskt med egna handskar, tandskydd och susp. Men jag vill nog även ha en rashguard och ett par shorts också.
Jag har i nuläget det lite dåligt med cash, så jag måste hitta lite lämpliga budget alternativ som ändå är funktionella.
Jag vänder mig då till er mer erfarna om råd och rön.
Tittat på Jabb.se och kommit fram till följande produkter. Vore bussigt om ni kunde komentera om dem här grejerna är något att ha!
Shorts: CHOKEM: MMA RIPSTOP SHORTS - WHITE - MMA shorts i ripstop material, stretchmaterial i hela grenen och slitsade ben för b
Hands: OMPU: MMA SPARRING HANDSKAR - En lagom mjuk MMA sparring handske i "äkta cowhide leather". Speciellt Anpassad bredd på
Rashg: BAD BOY: GRINDER RASHGUARD - BLACK/RED - Short Sleeve Super-Stretch Grappling Rash Guard. Front chest: "Bad Boy Pro Seri
Susp: CHOKEM: FLEX SUSP - BLACK - Skön suspensoar från chokem. Passar bra till de flesta kampsporter. Löstagbar kopp. - Jabb
Tand: http://www.jabb.se/shield-mg2-double...d-svart/1697-0
Det jag känner mig mest förbryllad över är framförallt det här med suspen då jag aldrig har prövat en tidigare. Även handskarna vet jag inte riktigt vad som passar sig.
Tack på förhand!

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote