Hej på er.
Jag ska precis slänga iväg en beställning på ett par Sprawl-shorts, Kenka-handskar, ett Opro tandskydd och lite tejp på jabb.se. Någon som har en rabattkod att tipsa om?
Mvh
Brushi aka Markus
Hej på er.
Jag ska precis slänga iväg en beställning på ett par Sprawl-shorts, Kenka-handskar, ett Opro tandskydd och lite tejp på jabb.se. Någon som har en rabattkod att tipsa om?
Mvh
Brushi aka Markus
Är också intresserad av det då en ganska stor beställning snart kommer läggas, och skulle vart gött med lite rabatt.
Kan någon vara snäll och dela med sig![]()
Gå med i Jabb.se på Facebook. Då skickar dom en rabattkod varje månad. Tror jag.![]()
Jo jag gick med där idag men jag gick på jabb.se och "köpte" shorts för 600 kr och sen tryckte jag på klubbrabatt.
599kr inkl. moms
(479kr exkl. moms)
Om jag inte har helt fel så menar dem att det kommer kosta 480 kr efter rabatt, vilket är 20% billigare -.-
Vår klubb har rabatt hos fightgear och deras shorts är FULA
Du får inte köpa short momsfritt genom din klubb, ditt pris står där som 599 kr. Exkl. moms gäller endast företag (somliga föreningar) men är absolut ingen rabatt.
någon som har rabattkod på jabb.se? ska slänga iväg en rätt så stor beställning
Jag är "vän" med Jabb på Facebook, då skickar dom ut rabattkoder med jämna mellanrum. Tror inte vi fick någon får juni, men "FACEJ2275" var det i maj. Testa den. Annars kanske någon annan har någon bättre.Originally Posted by xzabior
jag är också med i jabb.se gruppen (blev det i maj typ) det var nån tävling den här månaden haha.
men tack jag ska prova.
skickades ut en kod nyligen på fejjan. Vet dock inte om det är engångskoder eller vad.. har redan använt min =/
Om man är medlem i vår facebook-grupp så får man tillgång till rabattkoder samt tävlingar. De månader vi skickar ut en rabattkod så är den giltig hela månad ut och kan användas flera gånger.
Det är dock inte meningen att folk ska gå och "dela med sig" av rabattkoder och erbjudanden som här. Börjar sådant spridas så får vi nog lov att sluta med rabattkod.
Alla är dock välkomna att gå med i vår grupp på facebook: http://www.facebook.com/group.php?v=wal ... 8431568911
Mvh
Jabb.se
Då tycker jag att alla som vill ta del av jabbs erbjudande signar upp på fejsbook. Tråd låst.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"