Ja, det brukar jag också göra, dock råkade jag kolla lite på denna veckas nästa veckaOriginally Posted by ShogunRua
![]()
Ja, det brukar jag också göra, dock råkade jag kolla lite på denna veckas nästa veckaOriginally Posted by ShogunRua
![]()
Skönt avsnitt. Jag gillar Frankie han har sån vilja men Wilks var den klart bättre fightern. Undrar om det sett annorlunda ut om inte Lester redan gått 2 matcher på kort tid.. antagligen inte. Hoppas Wilks krossar mackan i finalen
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Kanske borde posta det där under regler så att det faktiskt spikasOriginally Posted by ShogunRua
Tycker att vinnaren va självklar men avslutet såg ut som minst 2 olagliga knän enligt mig...
Vi spikade det aldrig som regel och därför står det inte där, det är mer ett önskemål från majoriteten av forumet.
Ja verkligen, det reagerade jag också på. Jag väntade mig ett bryt, en varning och sedan en restart på matchen. Men det var rätt tydligt att det skulle sluta så i vilket fall.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Höll nästan på Frankieboy när britten höll på att leka Anderson Silva.
Frankie-four-teeth.han är ju faktiskt riktigt skön, en tokstolle
gött att frank får fightas på finale-kortet!
En fråga !Originally Posted by Kane
Går det att se finalen LIVE?
Ja men inte nu längre eftersom den gick av stapeln inatt.
Ahh, missade det heltOriginally Posted by ShogunRua
fick för mig att den var inatt 8)