De lär visa den, men inte på några veckor.
De lär visa den, men inte på några veckor.
Kan bara instämma i lovsången över att den dåliga Bispingkopian fick däng, var riktigt glad över att Schaub tog hem det också.
Inget emot Marcus Jones han verkar vara en trevlig kille så länge man inte skadar hans polare men han var alldeles för endimensionell redan från början och för många hypade honom p.g.a av storleken.
Angående Nelson vs Schaub så tror jag faktiskt att Brendan har ganska bra chanser att ta Roy, uppenbarligen har han ju "bra höfter" underifrån och hade inga problem att få bort Jones ifrån fullmount så han ska nog kunna sätta emot mot Roy på backen.
Schaub känns också som den som vill utvecklas och kommer ha lagt lite mer godis i gott och blandat påsen medans Roy typ tränat på sina crucifix hemma i vardagsrummet och kör på som han alltid gjort, tror inte det är så smart mot en kille man bott och tränat med i 6 veckor.
Hur många avsnitt har det gått? Jag har bara sett 11 men hittar inte det sista det som ska innehålla Big Baby's match mot schaub. Vet visserligen att Big Baby som var min favvo fick stryk men jag hittar inte avsnittet![]()
alla avsnitt har gått, finalen är inatt....
Nån som har koll när det drar igång svensk tid om man nu orkar hålla sig vaken och lyckas hitta en bra stream?
Shogun, tack för att du satte ord på mina känslor där. JAG BLIR SÅ JÄVLA FRUSTRERAD ÖVER att han tror att han kan behandla honom hur han vill bara för att han är en något bättre (men ändå rätt usel) fighter än vad Zak är. Jag gillar inte att se våld utanför ringen, men för en gångs skull hade jag njutit om han hade sänkt honom.
Kanske missat den länken, men har någon en länk till en sida där jag kan se finalen live ?
Gärna med en starttid (Svenskt tid) också
Tack på förhand
Tror det sänds 06.00 imornbitti.
http://www.tvunetworks.com Enligt deras TV guide så ska det iaf sändas då.(SPIKE TV)
Men vad jag tror är SPIKE TV på deras live-stream så får jag inget ljud.
21:00 The Ultimate Fighter Snitch
22:00 The Ultimate Fighter "Rude Awakening"
23:00 The Ultimate Fighter "16 Sharks"
Sun December 6, 2009
00:00 The Ultimate Fighter "Voices In My Head"
01:00 The Ultimate Fighter "One Soldier Left"
02:00 The Ultimate Fighter Rattled
03:00 The Ultimate Fighter "Gut Check"
04:00 The Ultimate Fighter "Demise Me"
06:00 The Ultimate Fighter "Ultimate Finale"
Dude :shock: :shock: :shock:Originally Posted by Kane