jahapp dÄ blire till att tanka ner dt igen :P
Jag Àr glad för att Jesse Äker ut, och jag tycker inte att det Àr fel att man Àr hÄrdare mot en trÄkig brottare Àn vad man Àr mot en spÀnnande fighter.
DÄ var det klart dÄ..
Tydligen har CB inte lÀrt sig att försvara sig mot armbar frÄn guard Àn.![]()
Amir, I could kiss youFy sÄ underbart att se, och hans humor sen! Har nÄtt nice pÄ gÄng hÀr tror jag gubbs. SvÄrt att se honom gÄ mot titel i och för sig, men han har ju lÄng tid pÄ sig ynglingen.
GO CHIPPER!
rÀtt skön gala överlag tycker jag.
Hoppas Forrest bjuder in Sadollahn till xtreme couture sÄ han fÄr trÀna med ett ordentligt camp dÄ kan han nog bli farlig.
Tanner borde inte fÄ gÄ fler matcher han hade ingenting att sÀga till om förns i mitten av sista ronden nÀr han trÀffade ett par slag, hur fan kan han ha fÄtt 2 ronder av en domare!?
Fisher Àr bra...
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
och Diego Sanchez mÄste vi ju Àlska... hÀrlig match
Originally Posted by Brandalarmz
Jag hatar sanchez men han Àr rolig att se pÄ. skulle va nice att se bielkheden vs sanchez 2 nÀr inte david Àr sjuk nÄgra veckor innan match.
Ăr inte han runt 27-28? :POriginally Posted by drue
Edit: varför kÀnns det alltid som amir vinner pÄ tur? :S Vet att det inte Àr tur, men det kÀnns verkligen som det.
inte för att hata pÄ Bielkheden men varför skulle han förtjÀna en sÄn match? Han har nog ett par trappsteg att klÀttra innan nÄt sÄnt skulle kunna komma pÄ tal... men han skulle vÀl gÄ ner till lÀttvikt ocksÄ, nu nÀr vi ÀndÄ Àr offtopic :shock:Originally Posted by zeddiz
Amir!! Trodde pÄ han hela vÀgen, sÄ jÀkla nöjd!!
Annars var inte galan sÄ jÀtte bra.