Welcome to the MMA & UFC Snack pć MMAForum.se.
Page 1 of 11 1234567891011 LastLast
Results 1 to 26 of 271
    Hall of famer

The Ultimate Fighter sÀsong 7 *SPOILER*

Jaha, dÄ har man sett första avsnittet. MÄste sÀga att jag Àr vÀldigt positivt överaskad. Har alltid haft lite svÄrt för Rampage och hans dampattityd, men helvete vad rolig han var. Helt utan tvekan dom tvÄ skönaste coacherna nÄgonsin i TUF.

Matcherna höll bra standard. JÀkligt bra idé att man fÄr fighta sig in i serien. Man sÄg ju nÄgra killar dÀr som inte hade sÄ mycket att hÀmta. Kan tÀnka mig att dom nog gÀrna matchar tex en stÄende fighter mot en brottare för att fÄ bort den som inte Àr tillrÀckligt allsidig.

Loser gets a haircut!!!

Hall of famer
    japp, första avsnittet slut, och jag lÀngtar redan efter nÀsta vecka! det var bra fighter, jag Àr otroligt glad att de inte visade den dÀr LnP matchen, fyfan man borde slÀnga ut folk som vÀgrar göra nÄt annat Àn att bara ligga pÄ motstÄndaren. blev lite besviken pÄ Rampages och Forrests personkemi, men det kan nog bli bÀttre.

De sa ju att den brutalaste knocken nÄgonsin i programmet Àr med nÀsta vecka, ska bli kul o se den :P nÄgon fick Äka till sjukhus ocksÄ sÄg det ut som.

Champ
    Jaha dÄ har man sett detta, mkt trevligt att de fÄr fighta sig in i huset. tyckte det va lite onödigt av Rampages att gÄ runt o deppa för att hans polare fick Äka hem.

De fighterna som man fick se sÄg riktigt lovande ut, hoppas att det Àr samma standard nÀsta vecka.

// Robin

Hall of famer
    Loser gets a haircut!

Bra avsnitt, lÀngtar till nÀstan!

Dem avslöjade ju att Forrest och Rampage hade beefat endel, forrest hintade Àven om att det hanlade om att han tittade pÄ Rampage's trÀningar.

Hall of famer
    tyckte lite synd om han som cuttade 17pounds dominerade hela matchen sen tog tanken slut..=)

Hall of famer
    Lite synd var det, men ÀndÄ hans eget fel att han inte kom förberedd

Contender
    Quote Originally Posted by zeddiz
    Lite synd var det, men ÀndÄ hans eget fel att han inte kom förberedd
    Jo, lite synd sjÀlvfallet. Men som sagt hans eget fel. Borde man inte försöka hÄlla sig lite nÀrmare matchvikt nÀr man ÀndÄ vet att man skall vara med i tv och bli kÀndis? Det Àr ju trottsallt 7,5kg som skall bort pÄ ett dygn och sedan ladda upp igen.

Men i övrigt tyckte jag det var ett bra avsnitt. Lite svÄrt att heja pÄ nÄgon i matcherna nu, sÄ det var bara att sÀtta sig och se dem göra sin grej.

Contender
    sadollah e min favvo hittills. skön snubbe och en riktigt hÀftig scrapper. gjorde debut mot en kille som vart med i ufc, det Àr nÄgot dem flesta aldrig kommer fÄ erfara... jÀvligt grymt jobbat

Hall of famer
    Quote Originally Posted by rövarjÀveln
    sadollah e min favvo hittills. skön snubbe och en riktigt hÀftig scrapper. gjorde debut mot en kille som vart med i ufc, det Àr nÄgot dem flesta aldrig kommer fÄ erfara... jÀvligt grymt jobbat
    Amir tror jag han hette i förnamn, favoriten för tillfÀllet

Hall of famer
    Bra avsnitt, bÄda coacherna Àr roliga. Och eftersom ni bara har citerat Rampage Àn sÄ lÀnge sÄ kommer en frÄn Forrest..
    What I'm looking for are guys that are uglier than me. Any handsome guys, put em on Quintons team
    Mina förhandsfavoriter Àr: Sadollah för hans fight men framför allt hans dans efter fighten. Jeremy May ocksÄ, tyckte om hans stil i buren som fan. Dollaway sÄg ju helt klart bra ut men jag tycker inte om honom. :P

Vad Àr en scrapper? :shock:

Hall of famer
    Quote Originally Posted by biffmedpommes

Vad Àr en scrapper? :shock:
    En brawler, en kille som gÄr in och fightas till slutet utan att backa en sekund, Àven om han Äker pÄ stryk sÄ flyger nÀvarna!

Se Leonard garcia mot Roger huerta, SJUKT bra match, Garcia Àr en Àkta scrapper!

OT:
    Leonard Garcia Àr arresterad just nu, Äkte dit i en Kokain-hÀrva, ser inte sÄ ljust ut för honom.

http://www.bullshido.net/modules.php?na ... adid=67971

Moderator
    Kul första avsnitt, tvÄ jÀvligt sköna snubbar som coacher och hungriga killar som alla har slagit sig in i huset. Det verkar kunna bli en ruggigt bra sÀsong det hÀr!
    Kane, ett tips Àr att stÀnga av nÀr du hör orden "on the next episode of the ultimate fighter". Jag tycker att det Àr skitdÄligt att man i princip fÄr veta vad som hÀnder i hela nÀsta avsnitt, iallafall allt vÀsentligt. Förutom just vem som vinner...
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    ja, jag hÄller nog med dig shogunrua.. jag tvekade verkligen pÄ om jag skulle skriva det hÀr, men eftersom det var spoilers.. aja men dÄ Àr man iaf mer sugen pÄ att kolla nÀsta avsnitt, Àven om det spoilar lite

Hall of famer
    Det Àr ett mycket bÀttre upplÀgg i Är. Nu kommer det bara bli folk som Àr redo för att fightas, kan klara vikten och framföra allt vill fightas som kommer vara i huset. Det borde leda till en högre seriositet i huset, bÀttre trÀning och bÀttre fighter.

Kul att de gör nÄtt nytt med TUF och inte bara traglar pÄ i gamla mönster.

Hall of famer
    Fan dÄ man sÄg vad som ska hÀnda under sÀsongen i slutet pÄ andra avsnittet ser det riktigt jÀvla grinigt ut i huset xD man sÄg Àven rampage gÄ lös pÄ lite möbler! denna sÀsong kommer bli bÀst hittils!!!!

Hall of famer
    trÄkigt att dom ska hÄlla pÄ att pajja grejjor, men det Àr ju vad "tuf-noobs" gillar och det ger tittarsiffror sÄ..

hoppas vi fÄr se mer trÀning!

Hall of famer
    fyyyy fan vilken flippad sÀsong de verkar bli av TUF.

Contender
    xynd, liten pÄminnelse.. Serien visas pÄ Spike, inte Discovery.

Hall of famer
    Jag gillar Matt Brown, verkar grym. SÄ jag hÄller pÄ Brown, May och Sadollah, hoppas pÄ att det kan bli 3 vinnare den hÀr sÀsongen .

Verkar bli Ànnu en sÀsong med fylleslagsmÄl, rivning av huset och tjafs.

Hall of famer
    Jag hÄller pÄ den dÀr BJJ nissen som fick in en fin armbar efter en min typ.

Champ
    Japp verkar inte bÀttre Àn sÄ, hade hoppats pÄ mindre fylleslag och förstörelse och mer insikt pÄ trÀningen och lite sköna kommentarer av coacherna emellanÄt

Moderator
    Kan vi inte hÄlla oss till att diskutera det som har hÀnt och inte det som kommer hÀnda i huset. Personligen stÀnger jag alltid av nÀr dom sÀger "On the next episode" eller "On this season of TUF".

Vilken JÀÀvla fight dÄ den sista. Matt brown hette han kanske? Vilket jÀvla krig, det ska bli sjukt kul att se honom igen!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Jag hÄller pÄ Amir Sadollah, han sÄg sÄ lugn ut i ringen, han hade ingen proffsmatch innan tror jag ock lÄste ut en kille som haft en match i UFC redan, det tyckte jag var imponerande

Hall of famer
    jerimiah riggs dÄ vilken lirare
    e han slÀkt till joe riggs?

Moderator
    Jag tror det. Vilken krigare .

Synd att han inte lyckades grinda ut matchen och ta vinsten han verkade skön ju

Contender
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    Jag tror det. Vilken krigare .

Synd att han inte lyckades grinda ut matchen och ta vinsten han verkade skön ju
    han verkade helt slut i huvet tycker jag. men det man inte har i huvet har man mellan benen. eller i bröstet kanske.