Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 9 of 12 FirstFirst 123456789101112 LastLast
Results 209 to 234 of 296

Thread: TUF säsong 8

Hall of famer

Re: TUF säsong 8

Quote Originally Posted by Zeemen
    tycker inte att något av det är ok men enligt mig är det värre att smeta sperma, självklart var det på hans egen mat och rent principiellt är det väl ok, men va fan ska man inte få skojja lite (även om det inte alla tycker det är kul) utan att behöva äta någons sperma/urin?
    1 lr 2 gånger e det lite skojjande men inte varje dag

Hall of famer

Kyle kingsburry och Ryan Bader e fett sköna btw
    De blev ägda men tar det som män, sen trackar de dem som inte klarar av att de blev lurade. (när de gjorde nåt fel )

Champ

Quote Originally Posted by N1clas
    Kyle kingsburry och Ryan Bader e fett sköna btw
    De blev ägda men tar det som män, sen trackar de dem som inte klarar av att de blev lurade. (när de gjorde nåt fel )
    +1

det var helt rätt att göra som det gjorde, speciellt sperman! har man inte lärt sig läxan att låta bli andras mat första gången så får man skylla sig själv! och är man med och ger får man vara beredd att få tillbaka. När det är så lätt att få vad man vill ha som dom verkar ha så ska man låta bli andras mat.

Hall of famer

Jaha, ännu ett avsnitt till ända. Kryschzshczhschtof (stavning tack) imponerade inte på något sätt i detta avsnitt, bortsett från hans bus då. Hans stående guard ser otroligt öppen (lätt att slå genom?) ut och han såg väldigt stel ut, sen var det väl en ganska fin submission men det känns som att han bjöds på den. Tror han kommer få det svårt i en eventuell final. Annars finns det inte så mycket att säga om avsnittet förutom att the retard was KTFO och inget annat. Så otroligt IQ-befriat att stå där efteråt och säga "nej, jag var inte medvetslös"... synd att han inte bröt käken.

Moderator

Roligt avsnitt
    Som sagt, hur kan man säga att man inte blev knockad när man ramlade ihop i en hög på golvet? Sköna spratt den här veckan också "UFC storage" var ju klockrent, och hur skön är man inte om man stannar uppe hela natten före match och möblerar ut alla köksattiraljer i hela huset på sin basketplan. hahaa

Jag blev lite förvånad över matchen, jag hade svalt hypen totalt och väntade mig slarvsylta Klingsbury på 10 sek. Krilles guard såg väldigt öppen och svävande ut, lite som Liddells, det kanske beror på att han ville komma nära och kontra? eller att han inte heller Kan bli knockad kanske..
    Skönt att Nogueira vann, Mir är verkligen en riktig gurka alltså. Noll självdistans verkar det som.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ

hahah, I wasent out. My ass! Han vart fetknockad.

Matchen gick som ja väntat mig, eller nästan iaf. Hade hoppats på en (T)KO.
    Men man såg ändå att Krystof hade bättre stående även om han lekte ite mkt me guarden.

Mir sjönk dock i mina ögon i detta avsnittet, dumma bortförklaringar. Å han e ju tydligen inte man nog å erkänna att han inte är bäst

Hall of famer

Bra avsnitt haha man såg ju att Nog var totalkass på fotboll, och Mir skyller ifrån sig att Nog har spelat förut. Han var ju kass i målat asså haha.
    Skön knock på Kaplan där:P

Hall of famer

Mir är fan en jävla idiot. den lilla respekten som jag hade för honom innan dagens avsnitt försvann efter alla hans "I'm a much better athlete" och allt annat skit. JAG PISSAR PÅ HONOM

Champ

vart kollar ni?

Hall of famer

Laddar ner.

Hall of famer

Att Mir va så bedrövlig på fotbollen handlar ju bara om att han är Mr Cool. Det är säkrast att stå stadigt på fötterna om man ska vara cool, tänk om han hade slängt sig och missat bollen va löjlig han skulle se ut! Nej bäst att stå still och vara Mr Cool än att försöka ta bollen och ha chansen på $10 000.

Man vill ju inte se löjlig ut i tv. :roll:

Hall of famer

Tror att polacken lekte med sin guard, tror inte han har den så öppen i vanliga fall..
    Minns ej vad han hette..

Moderator

krschzyzstozf Schzsozsschinzchsky
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Quote Originally Posted by ShogunRua
    Då var jag rätt nära i alla fall då...

Hall of famer

Haha

Jag tror också att han lekte runt lite med en så öppen guard. Han ville testa Kyle lite och psyka honom.

Moderator

Ja det är mycket möjligt han verkade ju inte direkt tveka på sin kompetens, Krille..

Hall of famer

Quote Originally Posted by biffmedpommes
    Haha

Jag tror också att han lekte runt lite med en så öppen guard. Han ville testa Kyle lite och psyka honom.
    Quote Originally Posted by drue
    Jaha, ännu ett avsnitt till ända. Kryschzshczhschtof (stavning tack) imponerade inte...
    Jag brukar inte vara så uppmärksamhetskåt, men måste nog ändå säga "first" på den :]

Hall of famer

Vilka kommer gå till final nu efter det här då?
    Tror på Bader och Kryshzschszcshzcshsctof

Hall of famer

vinny ska inte underskattas alltså, han kan nog submitta alla i det huset skulle jag tro.

Hall of famer

Quote Originally Posted by Kane
    vinny ska inte underskattas alltså, han kan nog submitta alla i det huset skulle jag tro.
    Sant

Contender

Jag tänkte varna andra som är lite spoilernojiga som jag är
    Kolla inte på Dana Whites videodagbok från den 13:e eller vilken dag det nu var, han försökte trissa upp förväntningar mm. inför resten av serien som kan tolkas som avslöjande.

Håller med er om Vinny, han kan nog dra ut de flesta rätt lätt.

Contender

Quote Originally Posted by wesaft
    Jag tänkte varna andra som är lite spoilernojiga som jag är
    Kolla inte på Dana Whites videodagbok från den 13:e eller vilken dag det nu var, han försökte trissa upp förväntningar mm. inför resten av serien som kan tolkas som avslöjande.

Håller med er om Vinny, han kan nog dra ut de flesta rätt lätt.
    Tackar! Se även upp för senaste MMA-Live, Dana snackar en del om serien där med!

Champ

Får nog stämma in i kören som sjunger den vackra sången om Vinny.

Han har definitivt skillsen på marken att subba dom flesta, tycker även att de lilla man fick se av hans händer sist verkade bra.

Hall of famer

För att inte nämna hans sparkar som jag tyckte verkade smaska på ganska ordentligt sist. Tror han är duktig, tillsammans med bader och kryschszsthzof är han på en annan nivå än resten.

Champ

jupp, blir det inte någon av dom tre som vinner så kan ja väl käka upp ett par av tjejens trosor

Hall of famer

Quote Originally Posted by Linkan
    jupp, blir det inte någon av dom tre som vinner så kan ja väl käka upp ett par av tjejens trosor
    Nu är du citerad, ingen återvändo!