Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 18 of 18
    Hall of famer

Tuf 7 coach, vem är bäst.

Om jag har förstått detta rätt så ska Forest Griffin och Rampage mötas om titteln när tuf 7 är slut, det brukar vara sånt iaf

Så nu kommer 2 frågor.
    1.Vem kommer vara den bästa coachen, och varför?
    2. Vem kommer vinna matchen?

MKP
    MKP is offline
    Up and coming
    1. Det är svårt att säga vem som är den bästa coachen men en sak är säker att Forrest tränar själv som en galning medan Rampage är lite latare som behöver pushas av andra. Coaching är en helt annan grej så vi får väl se.

2. Jag hoppas att Rampage vinner så vi får kanske se honom möta Wanderlei om bältet. Men jag ger nog segern till Forrest.

Moderator
    Jag tror att Forrest blir en bättre coach han känns så mycket mer sympatisk än Rampage.
    Rampage kommer dock banka skiten ur honom till sist.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    1. Jag tror Rampage kommer bli en bättre coach, han spelar ju bara för media om sin slappa attityd, ligger man bland eliten i MMA så slöar man inte med träning, det hör bara till hans image att vara en slacker.
    Jag tror han är en hängiven, rolig och trevlig kille som kommer bli polare med killarna han coachar.
    Vilket i sin tur kommer betyda att dom lyssnar och litar mer på honom.

2. Rampage kommer förhoppningsvis krossa Forrest, bara pounda sönder honom.

Champ
    1: Tror att Forrest är mer kompetent som coach, Rampage känns bara som en dum apa(inte för att han är neger)
    Sen blir de kul å se om Rampage får med sig Juanito Ibarra som assistant coach, han verkar vara riktigt kompetent.

2: Tyvärr så kommer väl apan vinna bara för att än en gång kunna åka på däng av Wand, men ja hoppas att de blir UFC:s första Split KO

Up and coming
    Quote Originally Posted by Linkan
    men ja hoppas att de blir UFC:s första Split KO
    Gray Maynard knockade ju faktiskt sig själv när han slammade Rob Emerson. Blev dock inte vad du kallar "split KO" utan de dömdes till no contest=D

Champ
    Quote Originally Posted by Linkan
    1: Tror att Forrest är mer kompetent som coach, Rampage känns bara som en dum apa(inte för att han är neger)
    Sen blir de kul å se om Rampage får med sig Juanito Ibarra som assistant coach, han verkar vara riktigt kompetent.
    Det är väl mycket image som gör att man uppfattar honom som så, han är mycket erfaren och är ju inte där han är för intet, så jag tror att han kan fungera bra som coach.

Champ
    s4fv3w: de har du helt rätt i, den hade ja glömt..då hoppas vi på en repris då

jr162: kan stämma, vist ibland kanske man inte gillar Dana men han är ju inte helt bakom flötet

Rookie
    Rampage For the Win!

iNDEPENDENT

Rookie
    Forrest kommer vinna coachningen, rampage kommer spöa skiten ur griffin, för att sätta det enkelt :P

Hall of famer
    Jag tror Rampage kommer att ta sina fighters på mer allvar än vad man kan tro. Vem som gör bäst jobb är svårt att säga. Jag skulle hellre tränas av Rampage.

Rampage vinner matchen by GnP

Champ
    Rampage "vinner" coahningen, Forrest fighten :twisted:

Champ
    i vilket fall ser jag fram emot coacherna som är skitroliga båda2! förhoppningsvis inget skenheligt bibeldravvel.

Moderator
    Nae det här lär bli en riktigt rolig säsong

Någon update på när den börjar förresten?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

per
    per is offline
    Hall of famer
    Det börjar någongång i april

Contender
    Quote Originally Posted by per
    Det börjar någongång i april
    2:a April för att vara mer exakt Det sänds precis efter UFC Fight Night.

Moderator
    Okej tack.

Up and coming
    jag tror att Griffin kommer bli ungefär som Hughes och Rampage lite mer kompisaktig som Serra, exakt som dem blir det nog inte med något liknande det tror jag. Och även Rampage är lite slappis och en skojare så tror jag att hans lag kommer bli mer sammansvetsat tack vare hans humor därför kommer dem träna hårdare och bli ett riktigt sammansvetsat lag.
    Ska bli roligt att det kommer en nu säsong snart iaf, känner på mig att vi har nya superfightern bland dem tävlande denna gången hehe