Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 12 of 12

Thread: Tuf 15

Contender

Tuf 15

knappt har Mayhem fått tillbaka andan när UFC går ut och annonserar de nya coacherna för nästa säsong!
    Vad tror ni? den här fighten mellan coacherna kommer bli grym efter en hel säsongstjaffsande

Champ
    Blog Entries
    28
    Det lär bli en del tjafs, ja! Får en känsla av att Faber kommer att göra sig bra som tränare eftersom han har så pass lång erfarenhet, men Cruz kommer nog att vinna Cruz - Faber 3 ändå. Hörde att Yager från TUF 13 (var väl 13?) var på uttagningen förresten! Nån K-1-legend var också på uttagingen, kommer inte ihåg namnet på honom men det var ett rätt stort namn har jag för mig.

Hall of famer
    Trött på Faber, han har fått så många chanser... Men Cruz blir intressant att lära känna bättre.

Hall of famer
    Skönt med en säsong där man slipper blir besviken på fighten efter iaf.

Moderator
    haha ja det är nog ingen risk venom
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Quote Originally Posted by Kane View Post
    Trött på Faber, han har fått så många chanser... Men Cruz blir intressant att lära känna bättre.
    blir inte det här 3 gångern cruz spöar faber på ganska kort tid? håller med

Champ
    När början denna säsong då?

Hall of famer
    Cruz har väl bara spöat Faber en gång och faber har spöat Cruz en gång`?

Moderator
    Vad tror ni om den här säsongen? Jag vet inte riktigt vad man ska tro om live konceptet men det verkar vara många kompetenta fighters med. Snacka om extra sporre att få $5000 för att avsluta en match på en rond. Jag tror att faber kommer vara den bästa coachen. Han är ju lite gruppledare redan för team alpha male
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Moderator
    Vilken match kollade domarna på i senaste avsnittet!? Iaquinta vann alla ronder tycker jag!

Hall of famer
    Jag gav den första till Jury, den andra till Iaquinta och den sista satt jag och funderade på tidszoner under, så har ingen aning om den.

Tycker för övrigt att det hela live-konceptet är skitbra. Bland annat för att fighterna hamnar officiellt på deras records.

Hall of famer
    Jävlar. Jag läste här i tråden och såg sedan avsnittet, och tänkte "gav de alltså vinsten till Jury? hur fan, jag har aldrig sett en så tydlig rondvinst (sudden death-ronden), men som tur var vann ju Iaquinta ändå... hade gått berserk annars.

Nice säsong tycker jag, hög nivå på folket. bryr mig inte jättemycket om att det är live dock, märker knappt av det.

Tags for this Thread