Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 6 of 6 FirstFirst 123456
Results 131 to 153 of 153

Thread: Tuf 14

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Kane View Post
    Undrar hur länge man hade stått ut i det där huset... Verkar ju vara rätt annorlunda nivå mot vad man är van vid, sådär macho och primitivt. Nu låter jag väl jättedryg men det handlar väl bara om att man inte hade passat in bland den typen av personer.
    Ja jag kan då ärligt säga att jag inte skulle klara en vecka. Folk som går och bröstar upp sig och säger att dom ska döda en så fort nått händer. Nej jag är inte alls macho nog till att klara av den där stämningen.

Champ
    akira kommer definitivt få en fight i final kortet kom jag på nu, en av de mer minnesvärda från huset och även en bra fighter.
    han är här för att stanna WAR Akira

President
    Blog Entries
    30
    hahaha så jävla skönt

Champ
    Karma strikes back!

Är TJ verkligen så bra som han tror, förresten?

Champ
    hahahahaha Bisping din klant!

Hall of famer
    Fattar inte varför folk bashar TJ, han har imponerat i alla sina matcher imo. Klart han inte är nästa champ i 135 men han förtjänar finalplatsen. Vet inte vem man ska hålla på mellan Bedford och Dodson, båda verkar sköna på sitt sätt (även om Bedford påminner lite väl mycket om Jon Fitch). Hoppas iaf att Diego slår Caraway och sen tar Bermudez i finalen.

Up and coming
    Quote Originally Posted by Kane View Post
    Fattar inte varför folk bashar TJ, han har imponerat i alla sina matcher imo.
    För att han har en TRÅKIG stil, är DIVIG och beter sig som en snorunge. Sedan imponerat vill jag inte säga, han har varit överlägsen och vunnit men knappast att jag fått någon "WOW" känsla av hans fighter. Visst att Akira kanske va lite dryg ibland men han va iafl intressant som person och i buren. Nej då hoppas jag på någon ur den andra semifinalen som verkligen är intressant!

Up and coming
    +1 till Bisping! ahahaahaha xD

Hall of famer
    Jodå, jag håller med om att han verkar dryg. Menar mer hans faktiska förmåga, där han har visat väldigt bra brottning, bra kontroll på marken, ganska giftig standup osv. Dodson vs Bedford blir grym ja.

Hall of famer
    När Bisping föll är det bästa i TUF historien. FYfan va jag garva. Snacka om att karma bet honom i arslet efter att han som vanligt lekt apa.

Synd att Dustin förlorade, han verkar vara en jävla schyst kille.

Moderator
    +1, jag garvade ihjäl mig

Bra match av TJ, godspojken hade inget att hämta. trist för han verkar trevlig

Nästa match blir grym dodson vs white trash extraordinaire bedford
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Moderator
    Vad händer med senaste avsnittet?

[EDIT]
    HAHAH fan vilken bra video venom!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Var inget avsnitt förra veckan, tror det var pga thanksgiving (?)

Dubbelavsnitt på torsdag, tror jag.

Hall of famer
    Det känns som det i princip alltid är så att de hoppar över en vecka sen kör ett dubbelavsnitt och finalen till helgen.

Contender
    hoppas verkligen miller vinner

Rookie
    Varför slåss inte Akira i finalen? Har han fått kontrakt?
    Sista avsnittet var grymt förresten. Hammaren har fått en ny kung

Contender
    Quote Originally Posted by leksaken View Post
    Varför slåss inte Akira i finalen? Har han fått kontrakt?
    Sista avsnittet var grymt förresten. Hammaren har fått en ny kung
    Akira skulle slåss men skadade sig och blev bortplockad. Synd att det blev så hade vart kul att se han igen

Hall of famer
    Kul att Bisping spoilade sista avsnittet när han var med i Inside MMA. Också kul att ingen annan sa nåt om det utan mest bara mörkade och hoppades att ingen hade märkt nåt.

Contender
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    Kul att Bisping spoilade sista avsnittet när han var med i Inside MMA. Också kul att ingen annan sa nåt om det utan mest bara mörkade och hoppades att ingen hade märkt nåt.
    haha klantigt, tror vi har en mästare i tuf brassen

Contender
    Jag hoppas Miller vinner, gillar honom. Kommer ihåg hur stort det var för honom när han subade Sakuraba, har alltid gillat Saku också så det var lite tråkigt.

Jag hoppas på Mayhem men tror tyvärr inte han kan ta det här. Bisping är ändå jävligt duktig, även om alla haters inte gärna vill erkänna det.
    Spännande matchning i alla fall. Tycker dock det är skumt att de inte satte Mayhem mot Shields, efter det som hände i Strikeforce. Fast UFC vill väl inte köra en grudgematchning särksillt då det främst var Diaz som skämde ut sig.

President
    Blog Entries
    30
    lite onödig mma matte kring vem vinnaren blir

Mayhem Miller was defeated by Jake Shields at Strikeforce: Fedor vs. Rogers.
    Jake Shields was defeated by Jake Ellenberger at UFC Fight Night: Shields vs. Ellenberger.
    Jake Ellenberger was defeated by Rick Story at SF 23: Heated Rivals.
    Rick Story was defeated by Martin Kampann at UFC 139.
    Martin Kampmann was defeated by Diego Sanchez at UFC Live: Sanchez vs. Kampmann.
    Diego Sanchez was defeated by BJ Penn at UFC 107.
    BJ Penn was defeated by Matt Hughes at UFC 63.
    Matt Hughes was defeated by Dennis Hallman at UFC 29.
    Dennis Hallman was defeated by Jorge Rivera at UFC 55. Jorge Rivera was defeated by Michael Bisping at UFC 127.
    det betyder att bisping bör vinna

Contender
    Haha solklart, Kanoblack. Eller i alla fall enligt vissa som tror att bara för att man vinner mot en motståndare så vinner man mot alla han vunnit mot.
    Btw, KanoBlack du verkar ha alldeles för mycket tid att döda om det nu är du som har kollat upp det där.

Page 6 of 6 FirstFirst 123456

Tags for this Thread