Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 6 123456 LastLast
Results 1 to 26 of 153

Thread: Tuf 14

President
    Blog Entries
    30

Tuf 14

uttagningarna till nästa års säsong har redan börjat, där vi kanske även får med en svensk deltagare?
    Någon som vet vilka svenskar det var som åkte ner tillslut? hamid, sirwan och markus, nån mer man missat?

Last edited by KanoBlack; 03-25-2011 at 12:42 PM.

Contender
    tyvärr kom inte Kakai med läste jag nyss

Hall of famer
    Ska tydligen bli Bisping och Mayhem som caochar. Heja Mayhem!

Champ
    Team Bisping FTW!

Contender

Hamid Corassani TUF 14

Hamid Corassani kom med! Så nu får vi se första svensken i kommande TUF 14. Sen är det inte vem som helst utan har en känsla av att han kommer ha en av huvudrollerna utanför oktagonen och förhoppningsvis även i

Rookie
    Skall bli riktigt roligt att se kommande säsong, äntligen lite svenskar med ^^

Champ
    Kul! Plötsligt struntar jag fullständigt i Bisping och Mayhem, go team Sweden!

Hall of famer
    :O!
    Fan vad kul o höra! Fan vad kul det kommer bli o titta igen!
    Man kände ju lite "The same shit all over again", men det blir en nytändning när en svensk är med! (Vilket betyder att UFC lyckas med sin marknadsföring :P)

Hall of famer
    Är det bekräftat från någon officiell källa att Hamid kom med? Men jag tror faktiskt också att han kom med. Sirre sa ju förövrigt att han inte visste om Hamid kommit med eller ej. Dom bor ju ihop. Det tror jag är ett "jag får inte gå ut med det därför säger jag att jag inte vet uttalande"

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Venom View Post
    Är det bekräftat från någon officiell källa att Hamid kom med? Men jag tror faktiskt också att han kom med. Sirre sa ju förövrigt att han inte visste om Hamid kommit med eller ej. Dom bor ju ihop. Det tror jag är ett "jag får inte gå ut med det därför säger jag att jag inte vet uttalande"
    tror ingen officiell källa gått ut med det, de presenterar väl fighters lite närmare start av programmet. Men allt tyder på det, tex d ang sirre, att hamids egna sajt lagt ner den senaste tiden, kimura.se går ut med det.. mmaforum.se fortsätter ryktet mm precis det jag behövde för att bli intresserad av tuf igen efter diskussionen att de blivit samma sak om och om igen. Mayhem kommer även sätta lite mer färg på det hela.
    mera MMA !!

Hall of famer
    Tror inte vi får se honom i huset, för de ska väl slåss för att få komma in i huset i år. Har inte sett hans senaste fight, men att förlora mot Paul Reed känns inte så stabilt.

President
    Blog Entries
    30
    det tänkte jag inte på, han kan bli utslagen innan

TUF 14" went into production in early June and debuts Sept. 21 on Spike TV.

The "TUF 14" cast will feature 32 fighters who immediately compete in an elimination round of fights. The winners get a spot in the "TUF" house, and the losers are sent home. UFC officials nixed the elimination round with "TUF 13," which was met largely with disappointment.

32 fighters, the recently adopted wild-card picks and wild-card fight have been eliminated from the tournament. Eight fighters compete in the featherweight division, and eight fighters compete in the bantamweight division once the elimination round concludes.
    men tränar hårt gör han iaf
    Last edited by KanoBlack; 07-09-2011 at 04:54 PM.
    mera MMA !!

Champ
    Tycker det mest intressant om Hamid nu kommit med är att se vilken nivå han/sverige ligger på jämfört med vanligt folk i TUF.

Champ
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    Tror inte vi får se honom i huset, för de ska väl slåss för att få komma in i huset i år. Har inte sett hans senaste fight, men att förlora mot Paul Reed känns inte så stabilt.
    Don't pee on our parade Positivt tänkande nu! Han vinner, alternativt förlorar sin fight men får hoppa in ändå för någon som skadat sig, som Chuck senast!

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    Jag tror visst att Hamid har en bra chans att komma in. Visst han fick stryk av Reed men han såg bra ut fram tills han vart träffad. Det kan alla bli. Hamid verkar väldigt seriös så jag tror vi får se den bästa Hamid i TUF, om han nu är klar.

Hall of famer
    Har nu sett hans match mot Reed. Såg bra ut i första ronden, men i andra beslutar han sig för att blockera slagen med huvudet verkar det som. Tyckte även han såg lite trött ut, kan vara därför.
    Man måste ju dock säga att han verkligen kämpade på efter att ha blivit träffad.

Hall of famer
    Jag tycker dessutom inte att tuf generellt sätt verkar hålla så hög nivå längre. Det är stort glapp mellan de bästa och de sämsta. Att Hamid är bra nog tvivlar jag inte på men sen får man ju se vad de är för fighters som den här säsongen erbjuder såklart.

Champ
    Tror faktist det här kan komma att bli en mycket bra säsong! De lägre viktklasserna har aldrig varit med tidigare, så det borde ju betyda att "talangpoolen är djupare" där.

Rookie
    Tycker nästan det är roligare att kolla på lättare viktklasser i de flesta kampsporter, de brukar vara snabbare och mer tekniska. Kan inte lika tunga slag/sparkar men mer flying knees och sånt. Roligt!

Moderator
    Ja det blir intressant att se om dom än en gång lyckas blåsa liv i det här trötta konceptet. Förra säsongen var rätt trist om ni frågar mig.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Ja det blir intressant att se om dom än en gång lyckas blåsa liv i det här trötta konceptet. Förra säsongen var rätt trist om ni frågar mig.
    Finns ju inte mycket som får en att titta på serien men nu när Hamid är med så får jag väl ta en titt. Tror det är så de flesta i Sverige kommer resonera.

Hall of famer
    Kommer ju kolla på den oavsett, men skulle vi ha med en svensk blir det ju så förbenat mycket roligare.

Moderator
    Ja är hamid med kommer jag definitivt kolla men då är det för hamid och inte för serien som sådan..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Äsch, tycker alltid att det är värt att kolla även om det säkert har blivit mycket sämre. Borde man tanka de tidiga säsongerna eller?

Rookie
    De första säsongerna är episka. Så om du inte sett dem så borde du absolut göra det

Champ
    när kommer de ut med fighters osv? börjar ju närma sig nu 21 sept är det premiär.
    hur kommer det sig att det inte finns en enda läcka på vilket som kommit med?
    akira hamid vart håller han hus?
    Last edited by pellepersson; 07-19-2011 at 08:20 PM.

Page 1 of 6 123456 LastLast

Tags for this Thread