http://mmanytt.se/the-ultimate-fighter/ ... brad-tate/
Värt att se/läsa efter ni kollat på hur Brad Tate (sjuksköterskan eller vad man ska kalla det) och Koscheck rykter ihop under åttonde avsnittet
http://mmanytt.se/the-ultimate-fighter/ ... brad-tate/
Värt att se/läsa efter ni kollat på hur Brad Tate (sjuksköterskan eller vad man ska kalla det) och Koscheck rykter ihop under åttonde avsnittet
"fighting in the real world is different from fighting in the octagon" LOL
Fint att se att de grävde ner stridsyxan iaf.
Intressant hur Koscheck tycker det är okej att ingen snackar skit om hans fighters men det är helt okej att han åker över till huset där deltagarna är och kallar Michael J för tjockis etc. Sen uttalandet "very easily to trick" är ju guld, tror nog Thiago rasslade till något i huvudet på fraggeln.
Det känns som jag börjar bli en defekt LP-skiva här, men jag säger det igen: Koscheck är ett rövhål. Precis som Darkie påpekar så ska man väl inte riktigt kasta ur sig all galla som KOS har gjort denna säsong om man inte kan hantera lite själv? Han har varit ett praktarsel mot de flesta i lag GSP och förnedrat dem, men när någon påpekar hur en av hans små skyddslingar PRATAR, då jäklar...? Det ska bli så underbart när GSP mosar honom.
Tycker kos mest liknar en översittare från mellanstadiet. Men han vet hur man gör tv!
Jag tycker att...
Kos är jävligt rolig och spelar mind-games till skillnad från t.ex rampage som är en mellanstadie-mobbare på riktigt och bara är en korkad luns utan självinsikt eller någon respekt. Sen är Kos även ett asshole i vissa avseenden, dom kan vinkla och klippa showen men dom kan knappast trickfilma allt han säger. Men det är som vanligt med TUF, dom har världens bästa redigerare...
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
-we kept it very proffesional.
-GIVE ME BACK MY PLUNGER DAMMIT
HAHAHA![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Wohoo! gött att enda asiaten, nam, är i semiTycker inte direkt att han imponerade, och han vann väl mycket på grund av att Cody gassade, men still. Bra också att Koscheck får några med i semifinalerna.
Jonathan Brookins fortsätter imponera. Den här fighten var ju i princip en kopia på hans fight mot Sevak, en snygg reversal i nedtagningmomentet, ta rygg och sen RNC. "armenierdödaren" kan definitivt vinna hela skiten.
Ingen stor förvåning att Nam vann, och jag har inget emot det heller. Cody skötte sig bra dock, imponerade med att köra på och brottas. Skicka honom ett halvår på camp hos GSP så han bygger på lite muskler, kondition och teknik så kan han bli vass. Den där giljotinen är ju inget kass "sista vägen ut"-vapen heller.
Brookins är i en klass för sig hittills i tävlingen, jag ser ingen som är särskilt nära honom. Kanske man kan slå honom stående, men exempelvis Nam skulle aldrig ens komma i närheten av honom.
Ja Codys GnP var verkligen imponerande med tanke på hur han ser ut och hur han har sett utMen Han blev trots allt mer eller mindre klassad av Phan som avslutade riktigt fint!
Armenerna är ju skitkassa, i TUF liksom i UFC och WEC... Brookins etablerar sig själv som favorit hos mig och jag tänker att han kan gå hela vägen helt klart!
Sen e ju Brookins en grym ödmjuk kille, gillar snacket i trädgården med Nam, "no shortness of cockiness in the house"![]()
brookins ser ut som och talar som en riktig pothead! filosofen.. han är dock jevligt duktig.
Lite synd att alex förlorade, tycker han är rätt skön nu faktiskt. Tror tyvärr Nam får det svårt med Johnsons brottning, ser inte hur han ska vinna den matchen faktiskt. Watson-Brookins är intressant, Watson kan nog ta det på dec men har svårt att se honom avsluta brookins. Svårt att säga hur bra Brookins är, hoppas han håller för "hypen".
Tror hårt på Brookins, han har ju faktiskt klarat två ronder mot Aldo i WEC.
Jepp, de visade ju klipp från den matchen på senaste UFC-galan.
Håller med om att britten gärna hade fått stanna, men jag är OK med detta resultat också. Tror faktiskt Nam kan slå ut Michael som ju tydligt har visat två riktigt stora svagheter: markgame och kondition. Ligger Nam på och peppar stående, OCH lyckas hålla sig stående medan Michael slösar lite energi på att försöka ta ned honom så tror jag på TKO sent i rond 2 för Nam. Och Brookins lär ju vinna över en annars mycket stabil Watson.
Intressant att dom inte valde striker vs grappler.. Jag håller på brookins men watson är väldigt rutinerad och kan nog ta hem matchen på det. Jag tyckte inte Michael vann solklart och att han, som drue påpekar, har visat upp sina svagheter och att Phan borde vara tillräckligt bra för att kunna utnyttja det. Phan vs Watson i final och watson som vinnare och en riktigt blek gammal räv till sådan![]()
när går nästa avsnitt??
Nu i veckan ska det väl vara ett dubbelavsnitt.
Schyssta bananer!
Kul att Brookins vann. Det var väl inte världens mest fartfyllda match men det var faktiskt imponerande hur han lyckades stänga ner den väldigt rutinerade Watson.
Johnson var ju sämre än Phan på ett sätt men det var rätt att han vann. Men han har ju Inget flås. Han ser ju väldigt ostadig ut, jag väntade mig att Phan skulle avsluta en två gånger men han slår för löst. Att ha en kortare räckvidd hjälpte ju inte heller..
Nam slår nog inte så löst, men han slår alldeles för sällan och har sämst räckvidd.. hans kroppsslag såg ut att göra något så fruktansvärt ont, speciellt en i andra ronden. Johnson vann matchen och vann precis som jag hade trott, men SKA inte ha någon större chans mot brookins i finalen, som såg jävligt stabil ut i matchen mot Watson. Som Shogun säger ruggigt imponerande att nullifiera Watson så fullständigt som han gjorde, kul att se att han kan gå tre ronder utan problem också.
Två duvungar i slag/spark i finalen i alla fall. Well well, de är ju självklart duktiga, men mot en medelstriker i 155-klassen skulle de åka på så mycket däng så det är löjligt känns det som. Johnson slår förvisso hårt, men behöver teknik på det och flås som sagt. Brookins lär väl kunna köra på hur länge som helst och har bra tryck på marken (jäklar vilken GnP när han väl slog), men stående är han ju helt och hållet ofarlig. Ser väldigt hämmad ut mer slag och sparkar.
Förresten, låten som Michael Johnson gick in till, är det någon som vet vad låten heter?
Lät som det var eminem men tycker själva musiken var skön.
Tacksam för svar från nån vis medlem![]()
“Almost Famous” med EminemOriginally Posted by NuKa