Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 26 of 78

Thread: TUF 12

Up and coming

TUF 12

Da va d igång, några sköna lirare fanns ju, ska bli kul att se utvecklingen när dom börjar träna

Moderator

Re: TUF 12

Bruce lee var ju en skön prick. Smile 24/7!
    Jag tror att det kan bli en kul säsong, dels för att Kos och GSP är sådana motsatser och för att Koscheck i sig är jävligt skön!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Verkar rätt så lovande inför resten av säsongen.
    Som sagt var så verkar ju Bruce Leeroy vara en skön snubbe, diggar hans gula pyjamas.
    Sedan ogillar jag Spencer Paige, tyvärr vann han ju sin match och fick flytta in.

Champ

Jag kommer inte se denna säsongen. Såg första avsnittet och det ända jag tänkte var samma jävla skit. Såg endast några delar av förra säsongen för att se den där Tito Ortiz grejen. Övriga säsonger har jag dock sett i princip alla avsnitt men nu har jag fan tröttnat.

Up and coming

What :shock:

Klart det är samma sak varje år..
    Annars vore det väl inte The Ultimate Fighter

Tycker det var ett riktigt bra avsnitt med många bra fighter.
    Gillar både TUF å Fight Night för att det ofta verkar ge gärnet än vanliga UFC galor

Hall of famer

Är lite inne på DizordAs spår, tycker de borde ta en liten paus i kanske ett år, eller kanske göra en ny comeback säsong med tidigare ufc fighters.
    Sedan borde de verkligen inte bygga upp titelmatcher kring coacherna.

Hall of famer

Jag är glad att det är igång igen iaf, och det verkar finnas en del intressanta människor där så det blir nog skoj.
    Håller såklart på Nam Phan eller vad han hette, håller ju alltid på asiaterna såatteh..

Up and coming

Quote Originally Posted by Darbog
    Sedan borde de verkligen inte bygga upp titelmatcher kring coacherna.
    Varför inte ?

Contender

vem är det Kos tar strypgrepp på ? GSP s hjälptränare eller?

Hall of famer

Simpa, vi diskuterar inte sånt som händer i "on the next episode" eller "in this season"

Champ

Quote Originally Posted by Darbog
    Bruce Leeroy .
    Haha jo han var en skön snubbe, men jag fattade inte det där med namnet..
    Ok att han ville härma Bruce Lee, men domaren ropade ju till och med ut hans namn vid vinsten som Bruce Leeroy..

Han hette ju något helt annat när dom visade intervjuver, alltså det som stod på namnskylten.

Lite konstigt om domarna ska börja kalla dom påhittade namn.
    jag menar, det var inte direkt något fightnamn som han bara slängde in mellan sitt riktiga namn..

Tror denna säsongen kan bli en av de bättre faktiskt, men visst börjar det bli otroligt tjatigt..
    Kommer störa arslet av mig på Koschek också :P Men han gör det ju med flit så jag får väl tänka på det så kanske det går bättre.

Det drygaste av allt med dessa titelmatcher som byggs kring tränarna är ju att det blir så långa mellanrum tills dem slåss.
    När dom möts har det nästan gått ett år sedan dem var uppe i en match tidigare, och det är inget undantag när det gäller TUF...

Moderator

Det har dom gjort länge. Mauricio Shogun kallades chefen i japan.
    Kimbo slice hette kimbo slice i oktagonen.. Renato Babalu tror jag dom announcade i strikeforce
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Quote Originally Posted by H4z3
    Det drygaste av allt med dessa titelmatcher som byggs kring tränarna är ju att det blir så långa mellanrum tills dem slåss.
    När dom möts har det nästan gått ett år sedan dem var uppe i en match tidigare, och det är inget undantag när det gäller TUF...
    Just därför jag inte gillar det.

Joseph Henle ville ju bli kallad Leonidas när han fick flytta in förra säsongen.
    Men i vilket fall kommer det där med Bruce Leeroy tydligen från The Last Dragon där huvudkaraktären heter Leroy, iallafall om man ska tro wikipedia.
    Det är väl för övrigt ungefär som att Crocop heter Crocop även i verkliga livet. Och som Kimbo Slice som Shogun sa.

Hall of famer

Jag tänkte på Leeroy Jenkins jag, han från den där wow-filmen.

Up and coming

Säger ju mer om dig än om honom

Nej men jag gillar det än sålänge. Såg igenom säsong 1 igår för att bli uppeppad av Kos. Hoppas han står för mycket underhållande drama för att komplettera fighterna i år och sen avslutar med att faktiskt vinna i Montreal så han kan säga "told you so canadians bitches".

Hej Koscheck!

Champ

Quote Originally Posted by ShogunRua
    Det har dom gjort länge. Mauricio Shogun kallades chefen i japan.
    Kimbo slice hette kimbo slice i oktagonen.. Renato Babalu tror jag dom announcade i strikeforce
    Jo men just Bruce Lee..... Roy.. :P Känns lite väl taget va.. CroCop, Kimbo Slice, Babalu, det är ju originella namn iallafall.. Men visst du har rätt. Fast jag har inget minne av att Shogun kallades något annat än Shogun i Pride..

Contender

bara jag som inte hittar avsnitt 2? Det skulle ju komma idag, står på ufc.com att det gick av tis 21:a

Hall of famer

Jag fick UFCs nyhetsbrev idag, och där stod det att det sänds ikväll, dvs. inatt svensk tid.
    Fast det verkar ju som att de sänder det i UK på tisdagar.

Contender

Trodde att det skulle bli en cagehump vinst för Lentz men Bruce lyckades peta in en pinsamt dåligt utförd triangel till slut. Tror inte att Lentz kommer bli något wildcard

Sen tycker jag det är synd att Koscheck försöker med det där snacket om att om man sätter sig ner och lär känna honom så kommer man gilla honom. Det är säkerligen sant men vafaan kör vidare på badboy grejjen det är ju det som ger honom reaktioner från publik och mer sålda ppvs.

Contender

Cody McKenzies guillotin såg inte ut att vara att leka med. Han har vunnit sina senaste nio fighterna med den enligt sherdog

Hall of famer

Cody McKenzie är motbjudande tycker jag. Ser ofit ut och hårig, och hans frisyr suger också.

Synd att Bruce Leeroy vann, gillar inte honom alls. Tror inte heller att Lentz blir wildcard.

Moderator

Nej jag menade att Shogun, som är chef, kallades för Shogun i Japan hasse.

Riktigt dålig match.. eller ja den var ju underhållande men den höll låg klass och jag tror inte att någon av dessa herrar har något att hämta i ufc än. De är ju unga så de kanske kan utvecklas till att bli nåt men det här såg inget vidare ut för nån. Lentz får inte wildcard .

Contender

Quote Originally Posted by Kane
    Cody McKenzie är motbjudande tycker jag. Ser ofit ut och hårig, och hans frisyr suger också.

Synd att Bruce Leeroy vann, gillar inte honom alls. Tror inte heller att Lentz blir wildcard.
    inte överens med dig på någon punkt xD hair is king

Hall of famer

Tycker att Koschek verkar vara rätt så trevlig iallafall att dömma av det som hittills skett.
    GSPs bluff var riktigt fin också.

Frågan är ju hur jäkla seriös man är i sin mma-satsning om man röker? Bra att Alex vann.

Moderator

Ja fan vad jag skrattade när Kos föll för GSPs trick där.

Contender

Får hoppas mr english får ett wildcard, tyckte han gjorde riktigt bra ifrån sig. Han lyckades ju med samma escape som han försökte med när han blev subbad aå han utmanade väl ödet lite väl.

In the next episode spoiler
    [spoiler:1cg00q1b]Nu börjar det närma sig en dagsedel för bruce leroy. Jag tror iofs inte att det kommer hända något men man vet aldrig. Undra om bruce snackade skit om judonissens accent[/spoiler:1cg00q1b]

Page 1 of 3 123 LastLast