Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 79 to 93 of 93

Thread: TUF 11

Moderator

Re: TUF 11

Fan va najs att yaeger inte bara förlorade utan dessutom gav upp! Jag tål inte folk med hans attityd som ser ner på andra människor och det är ju såå tillfredsställande att han inte backar upp sitt snack utan ger upp. Trist för Chuck att inte få nita tito igen men franklin - liddell är nog en bättre match i vilket fall så vinst för fansen. Franklin är väl en riktigt bra coach också så dom lär inte sakna tito nämnvärt. Ska bli intressant att se vilka han har med sig som assisting.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Jag tror att McCray tar det den här gången

Hall of famer

Äntligen får vi se en bra fight i år! Riktigt bra match sett till förutsättningarna tycker jag, och underbar utgång i och med att Yaeger pussade ur Som sagt, jobbar han ikapp och täpper till sina luckor kan han nog bli bra dock, han såg sjukt stark ut faktiskt. Håller på McGee och Bryant till final.

Champ

Tavares vs Bryant i final omjag får bestämma, men man säger ju att man lär sig mer av förluster så kanske tar McCray hem matchen mot Josh....

Vem tror ni ex champen som ska assistera är då?
    Min gissning får bli Forrest Griffin

Hall of famer

Hade vart kul att se vad Attonito hade kunant gjort om han inte hade brytit armen. Men tror Tavares tar hem detta

Hall of famer

Forrest visade de ju i ett litet klipp på UFC's hemsida så det borde ju vara han som är assistant coach...

Hoppas McCray tar hem allt bara för att reta Chucken..
    Men jag tror fan att Court McGee kan bemästra Tavares. Gör han det så tror jag han vinner. Vinner Tavares över McGee så tror jag han vinner finalen också.

Contender

fan va skönt att jaime åkte!
    jag hatade han verkligen. :twisted:

håller på brad har gjort det ända sen början av programmet!

Hall of famer

Då var det klart, McGee - McCray i finalen.

Såg ut som att det var riktigt nära att Tavares bröt armen när McGee tog ner honom i första ronden.
    Rärr så bra match i övrigt, oavsett om McGee lyckats avsluta Tavares i sista hade han fått domslutet, men bra jobbat ändå.

I andra matchen var det betydligt mer svårt att dömma. Första gick till McCray och andra knappt till Bryant och den sista var nästan omöjlig att bedömma, gav den till Bryant eftersom jag inte är så förtjust i McCray. Dock hade en domare 30-27, det höll varken jag eller, som det såg ut, grabbarna i huset med om.

Hall of famer

Ja helt sjukt.

McGee gick från att vara sådär till bäst, helt sjukt. Tror Rich Anttonio hade varit i final om han varit hel faktiskt.

Hall of famer

Grymt avsnitt, skitbra match mellan Tavares och McGee och helt okej mellan Bryant och McCray. Tycker att båda segrarna var rättvisa, även om jag höll på Bryant.

Tavares - McGee var en ruggigt bra fight, riktigt jämn back and forth, en vändning och sent avslut... Båda verkar ha rätt bra haka då det blev en del träffar från båda håll. Kul att Tavares får en ny chans att komma in i UFC (möter Seth Baczynski på TUF Finale), han är ju ung och har helt klart talang.

Bryant - McCray. Bryant är en sån som ärligt talat känns som bland de sämre rent talangmässigt i huset, men han har ett jävla psyke och warrior spirit plus en bra haka, vilket kan räcka en bit inom fighting (tänker på Matt Brown t.ex.). Känns helt klart som att Bryant hade kunnat ta detta om han bara hade gjort lite mindre misstag och haft bättre dirty boxing (han åt ju typ 5000 uppercuts), då Kris var otroligt gassad redan efter halva första ronden. Två domare hade 30-27 till Kris vilket jag tycker är fel, men det kvittar väl då han faktiskt vann rättvist, 29-28 imo.

Jamie Yager är en så jävla patetisk människa så det inte finns. Jag tycker det är ett tjänstefel av Dana och Joe Silva att inte matcha Yager mot typ Hammortree, fyfan vad gött det hade varit att få se honom GnPa Yager. Istället blir det Yager - Attonito och Hammor vs Camozzi.

Bra att UFC ger många av deltagarna chansen, det behövs så många fighters som möjligt för att få fram de här riktiga stjärnorna. Större bredd ger ökad spets eller vad man säger. Iofs innebär väl det att själva vinsten betyder mindre, men man kan väl se till att vinnaren får bättre kontrakt och så åtminstone.

Hall of famer

Quote Originally Posted by Brawler
    Rich Anttonio hade varit i final om han varit hel faktiskt.
    Han och Nick oring var den final jag trodde på

Moderator

McCray visar ju inget vidare tycker jag. Ser slarvig och lönnfet ut och tar slut efter första ronden. McGee däremot växer för varje match och jag skulle bli mäkta förvånad om han inte tar finalen! Bra matcher senaste avsnittet måste jag säga, riktigt fint avslut av mcgee
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Moderator

Kollade precis på invägningen till finalen. Jardine ser rippad ut!! WAR TECHNO VIKING

Contender

Jag håller på Hamill, såg nyss trailern för hans film, fick Forrest Gump vibbar och darr på underläppen så jag sympatihåller på den gode brottaren från Ohio tvärtemot mina principer.

Moderator

Vi diskuterar självklart finalgalan i spoilerdelen av forumet

Page 4 of 4 FirstFirst 1234