Wow, den här säsongen av TUF fick en riktigt bra start! Precis som Dana sa verkar det vara en massa talang bland grabbarna i huset. Antar att de nya lokalerna gör det lite fräschare också, samt att de har lagt till de här wildcardsen.
Vad säger ni?
Wow, den här säsongen av TUF fick en riktigt bra start! Precis som Dana sa verkar det vara en massa talang bland grabbarna i huset. Antar att de nya lokalerna gör det lite fräschare också, samt att de har lagt till de här wildcardsen.
Vad säger ni?
Jag kopierar mig själv från mmanytts kommentatorfält.
Jag tror inte killen med afrot kommer långt faktiskt, försöker han sig på de där sparkarna mot brottarna så kommer det bli takedowncentral för honom, Chris (han som slog sönder okbenet på motståndaren) verkar ha en ganska slarvig gard stående så om inte hans haka är av granit så finns det nog stora chanser att han hamnar sovande på mattan efter en tung slägga.
Svårt att säga mycket om de flesta då man fick se så lite men den sista killen (mayhem junior) verkar vara den som är mest komplett, bra stående, schyssta nertagningar och guardjobbet från rygg såg bra ut det med.
Verkar bli en riktigt bra säsong iaf, hoppas att vi aldrig mer behöver utstå ett TUF med HW igen.
För övrigt, DAT NOSE
Jag tycker det var mycket högre nivå på de här killarna i denna säsongen än i den förra. Fast å andra sidan fick man inte se alla fighter och det var bara första avsnittet och det kan ju ändras efter några avsnitt.
Originally Posted by DizordA
det lär ju inte vara skitsvårt att vara på en högre nivå än många av dom som var med i förra säsongen?
Den var ju helt bedrövlig. Jag hade fan gasat senare än många av dom som var med då.
Denna säsong ser helt klart lovande ut.
Ser som någon ovan säger ut att bli en betydligt bättre säsong (åtminstone kvaliteten på deltagarna) den här gången. Håller med Dala angående killen med grönt hår i slutet. Såg riktigt bra och relativt komplett ut. Många är dock svåra att bedöma då vissa matcher inte varade längre än 20 sekunder. Sedan är det bara hoppas att det blir en underhållande säsong även i huset denna gång. Det behövs en Junie Browning eller Chris Leben för det.
Eller en Matt Serra, han var så JÄVLA rolig haha.
De behövs fler engelsmän i TUF. De va så sköna när de va USA vs UK. UK snubbarna skrattade och hade roligt och så fort de hetta till va det direkt "håll käften eller så dansar vi här och nu" attityden. Medan amerikanerna bara gick runt och snacka skit hela tiden och tuppade sig. De behövs fler jordnära fighters i TUF.![]()
För att inte prata om Shonie Carter. Grym säsong det där!Eller en Matt Serra, han var så JÄVLA rolig haha.
Håller med Venom. Skulle vara kul med fler britter. Personligen serjag dock gärna se Europa vs Us med någon svensk deltagare.
Kollade precis igenom avsnittet för andra gången och hittade något som kan vara en nackdel för Clayton (grönhåret) han kör lite weaving and bobbing alá boxning vilket kan bli farlig mot någon med bra knän och/eller sparkar, aussiekillen såg rätt bra ut han med efter det lilla man fick se.
Grönhåret såg bra ut och afrot hade ju faktiskt helt sjuka sparkar. Det kanske inte håller i längden men folk lär ju akta sigKyle Noke är väl ganska så segertippad annars? Han har varit uppe mot en del namn och pangat hyfsat.
Jag håller med om att det verkar kunna bli en bra säsong, vad som helst efter tungviktarna :P Men för helvete ingen jävla junie browning
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
TV4 Sport börjar visa TUF 11 redan fredag 9 april kl 22:00![]()
Tycker det känns lite konstigt det där med wildcarden.
Chuck och Tito ska alltså välja varsin gubbe som blivit utslagna i första omgången, och i nästa omgång ska de 2 möta varandra medan alla andra möter vinnare. Känns lite snett på nåt sätt.
Tycker det finns en poäng i det, Victor (killen som fick okbenet sönderslaget) gjorde en jäkligt bra match tycker jag, svårbedömd, hade han varit hel hade jag gärna sätt honom i huset efter den insatsen.Originally Posted by Darbog
håller med Dala, Victor såg bra ut och förtjänar en andra chans.
Klantigt att fastna i den där triangeln, den satt ju inte jättefort. Men killen med mayhemfrillan verkar inte vara helt där mentalt. Kändes som den klassiska quittern. Jag hade dock väntat mig mycket mera av Noke som väl borde vara den mest meriterade fightern där. Liite jobbig tito var efteråt då, som en jobbig unge på lekplatsen som har gjort nån illa och inte vill att han ska skvallra för fröken "clayton clayton clayton clayton snälla snälla snälla bara en minut clayton bara en minut snälla snälla snälla kolla här bara jättelite snälla jättelite jag lovar bara kolla lite här innan du går snälla clayton bara jättelite här jättelite"
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Kan bara hålla med, kanske såg han så bra ut i sin första fight just för att han kände killen han fightades mot och hade spöat honom hundratals gånger under sparring, vekt psyke verkar han ha iaf, tyvärr, för talang såg han ut att ha.
Båda verkade ha stor respekt för varandra, inte direkt så att någon av dem vill kliva in och slugga, men damn Nokes groundgame såg bra ut.
Vettefan hur pedagogiskt det är att göra som Tito gjorde direkt efter fighten, skulle fan inte kännas bra om man skulle stå där själv efter att ha blivit subbad med alla lagkamrater omkring sig och lära sig triangelescape 101.
Stör mig redan på Tavares, McCray och Yager alltså, jävligt barnsligt att hålla på sådär när folk sover, pranks är en sak, men att jävlas med folks sömn när man i princip är på ett stenhårt träningsläger är inte ok.
Tavares, McCray och Yager hoppas jag blir krossade hårt och brutalt. Blir så jävla förbannad när man blir väckt med flit, sömn är heligt och det brukar ta ganska lång tid för mig att somna dessutom... McCray är väl vit för övrigt? Tavares sa "we are the only brown people" och antar att han menade "inte vita".
Måste hålla med Dana om att det var en del konstiga picks från Chuck, men bara för det vinner väl chuck med 7-0
Matchen har väl andra kommenterat bra tidigare så jag tänker inte göra annat än att hålla med.
Tycker det är kul att se två riktigt engagerade tränare som tar sin roll på allvar i alla fall istället för att en av dem är en barnrumpa med huvudet uppkört en bra bit i arslet. Ja, jag pratar med dig Rampage. Både chucken och titty verkar vara dödsseriösa med sin coachning och i sin vilja att plocka fram det bästa ur sina fighters. Sånt gillar jag! Sen kan man såklart ifrågasätt vissa metoder och så, men ändå - deras vilja är rätt. Och det är viktigast.
haha tito är en sån skit alltså
och chuck är inte klok.. Så jävla shev kille. Hatar sånna jävla snubbar som han med affrot.. Kan ingen "Go leben" on him..
Jag tyckte att Hammortree vann första och andra ronden, men eftersom domarna gjorde det till övertid så var det rätt att ge tavares fighten, han vann övertiden imo.
Följde inte med så noga under egentligen någon av ronderna, men såg ut som Hammortree vann den sista i mina ögon.
Tycker även det är kul att de ha presenterat lagens coacher men att de totalt ignorerat Jake Shields, konstigt att inte klippte bort honom också.
Tyckte släggan tog de två första ronderna och blev förvånad över att det blev en draw men Tavares tog den tredje rättvist i mina ögon, blir dock förvånad om han kommer längre, så många backmounts och så lite uträttat.
Påtal om chuck, och TUF 10.
HAHA kolla 0:35 när han kör win stance.
Bra match idag, båda kämpade på! Jag tycker att Tavares vann första och sista ronden så domslutet har jag inga problem med. Pajasen med afrot däremot.. snacka om en osäker, otrevlig kille med självhävdelsebehov. Nick verkar va en lugn och rätt säker snubbe, typ "aee man ska faktiskt inte kalla varandra fula saker inom laget det är oacceptabelt" medans afrot is all like "jag tyckte att han sparkade lite hårt och det är en bitch grej så jag kallade honom bitch för jag skiter it jag är stenhåård". skitfolk!
[youtube:1dl3x5m8]http://www.youtube.com/watch?v=KuYd9pA8LIY[/youtube:1dl3x5m8]Originally Posted by ShogunRua
The Boondocks är en kunglig serie, borde ta och se hela någon dag.
Men klippet passade in ganska bra på vad som hände.