Den har nog redan startat va?
Den har nog redan startat va?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Kul att se, ja. Om de kommer vinna, nej.Originally Posted by Delfin
Känns som de mest är med som utfyllnad då det finns flera medverkande fighters med tyngre meriter. Dock så kan det självfallet bli roliga matcher men jag tror att vi kommer få se någon av de mer meriterade kombatanterna som vinnare av säsong 10.
Jäklar va de hypar Kimbo då såg en kort trailer på mmajunkie, där stod det att seiren skulle innehålla Rashad, Rampage and....... Kimbo. Hoppas han får stryk i första matchen![]()
Vilken oerhörd skymf att de inte nämner Roy Nelson i sådana fall, han har ju åtminstone varit i närheten av top 10 bland heavyweights.
Roy Nelson lockar inte tittare, det gör Kimbo
Jo man förstår ju varför ufc gör som de gör. Men man kan fortfarande bli förbannad![]()
Aha, jag är inte så insatt så känner inte igen några namn alls tyvärr. Men kan nog bli en rolig säsong, inte sett ett enda helt avsnitt av serien än så kanske är på tiden att jag börjar nu hehe.Originally Posted by Mange
Roy Nelson var väl mästare i IFL va?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Kimbo kommer slaysa alla i showen! He is the real true HW Masterdet ska ni alla få se bara han får träna lite hårdare än han redan gör.
Kimbo har tränats utav Bas Rutten sen ett bra tag tillbaka och jag tycker INTE att kimbo ska underskattas med denna coach bakom sig.
Han kanske inte kommer vara i finalen men han kommer definitivt inte göra bort sig, tror knappast att Bas Rutten skulle låta sin fighter göra något så dumt och om Bas tycker att Kimbo är bra nog så är han antagligen det.
bas ville inte träna med kimbo för han inte gjorde som han var tillsagd under fighterna, eller så va det något annat men dom tränar inte ihop nu iaf...
stämmer, Bas slutade coacha Kimbo för att han inte gjorde och tränade som Bas sa att han skulle göra. Det var i samband med matchen mot petruzelli som Bas sa åt honom att dom skulle träna leglocks ett par dagar innan match och kimbo hade sagt att "nej det behövs inte, matchen går inte till mattan".
Då var det tack och adjö
haha vore kul om alla sprawl and brawlers helt slutade träna sitt groundgame xD
Jupp.Originally Posted by ShogunRua
Fast Ben Rothwell kunde han inte spöa. Tror Ben bytte liga eller skadade sig (kommer inte ihåg) fast ja, Rothwell vart undefeated i IFL.
Har man gått 3 MMA matcher och sen tror sig veta bättre än Bas om vas om behövs eller inte behövs då tror jag inte man kommer speciellt långt inom den här sporten.
Jo så kan det vara, eller så visste han bättre än Bas. Han kanske kände till att promotorn betalade hans motståndare för att hålla det stående.Originally Posted by Venom
Om nu så verkligen va fallet, Elite XC förnekade väl det såklart.
Hahaha, vad kom det där inlägget ifrån? Humor.
bästa sättet att beskriva han, han är fan skön! +1 på dig