Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 16 of 16

Thread: Genomg

Rookie

Genomgång av deltagarna av TUF7

Jag har nu, efter ett antal timmars arbete, lyckats slutföra informationen på dom deltagarna som är halvt om halvt presenterade, inte av UFC eftersom dom inte gått ut med nåt sånt ännu. Men av sig själva eller kontakter kopplade till dom tävlande. Det är många brottare och en hel del bjj-killar. Det kan bli en intressant säsong.

http://kvadd.net/mmanytt/?page_id=72

Hall of famer
    wow grymt jobb om du har letat upp all info själv, även om det bara är översatt

Hall of famer
    coolt!!!

Rookie
    Mycket översatt och mycket letat själv, men jag var väl mest ute efter att diskutera deltagarna =)

Hall of famer
    Grymt jobb, thumbs up! :P

Rookie
    nice! tack och bock

Hall of famer
    Jävlar!

Riktigt starkt jobbat!

Up and coming
    Bara jag som tycker att Amir Sadollah var lite lik Forrest?:P

Rookie
    Quote Originally Posted by s4fv3w
    Bara jag som tycker att Amir Sadollah var lite lik Forrest?:P
    Ja, jag satt och tänkte på det hela tiden när jag kollade på bilder på honom. Han ska tydligen vara lite av en klassens clown som jag skrivit så om han kommer in i huset kan det bli riktigt intressant

Hall of famer
    Fan spoiler på denna!! står ju vilka som åkt ur, tur att jag inte läste så långt

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Slash
    Fan spoiler på denna!! står ju vilka som åkt ur, tur att jag inte läste så långt
    Ingen har åkt ur?

Säsongen har premiär den 2:a april.

Hall of famer
    allt i denna forumdel kan vara spoilers.

Jag gillar att 2 killar aldrig tävlat proffs innan :P
    och vad e det man vinner detta år ett kontrakt med den största organisationen??

eller snubben som är 25år och har 1 match jag kommer ha fler matcher när jag e 25 och jag kommer nog inte ens vara med i (T)UFc.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N1clas
    allt i denna forumdel kan vara spoilers.

Jag gillar att 2 killar aldrig tävlat proffs innan :P
    och vad e det man vinner detta år ett kontrakt med den största organisationen??

eller snubben som är 25år och har 1 match jag kommer ha fler matcher när jag e 25 och jag kommer nog inte ens vara med i (T)UFc.
    Tycker också det lät skoj, ger lite hopp till oss gamla rackare som inte (än så länge) tränar MMA ops:

Hall of famer
    Vill du vara med i TUF Nicke är det bara att sticka till de öppna uttagningarna och visa vad du går för. Se till att öva upp engelskan bara och lägg på charmen för Dana o grabbarna.

Contender
    Quote Originally Posted by Kilo Lima
    Vill du vara med i TUF Nicke är det bara att sticka till de öppna uttagningarna och visa vad du går för. Se till att öva upp engelskan bara och lägg på charmen för Dana o grabbarna.
    Måste du inte ha greencard / arbetstillstånd (är inte säker på skillnaden) för att få vara med och leka i huset?

Rookie
    Quote Originally Posted by Mange
    Quote Originally Posted by Kilo Lima
    Måste du inte ha greencard / arbetstillstånd (är inte säker på skillnaden) för att få vara med och leka i huset?
    Ett arbetstillstånd så måste man åka hem till sitt egna land och stanna i ett visst antal veckor/månader. Ett grönt kort är ett bevis på att du får stanna i usa permanent.

In other news, jag har fixat en url nu så adressen där ovan har slutat fungera och finns således på:
    http://mmanytt.se/?page_id=72