Ja, Dana bekräftade ryktet som har funnits ett tag Griffin är den första coachen till TUF 7.
Jag kan inte se att de ska bli någon annan än Rampage som den andra.
Ja, Dana bekräftade ryktet som har funnits ett tag Griffin är den första coachen till TUF 7.
Jag kan inte se att de ska bli någon annan än Rampage som den andra.
nej han försa sig lite med number one contendership och att han skulle fighta den andra coachen..
Detta innebär alltså att alldeles oavsett hur det går för Wand mot Chucken så kommer han inte få titelfight på ganska länge? Känns ju lite surt med tanke på hur han har ägt upp Rampage tidigare...
*edit* Sorry om detta är OT förresten, tänkte inte på det.
Eftersom Wanderlei förlorat sina 2 senaste matcher innan och dessutom haft lite kontorverser i sina fighter med Arona sp tycker jag han behöver vinna lite till innan han får möta Rampage.Originally Posted by drue
T.ex om han tar Chuck nu och sen Jardine eller nån.
Då kan han möta Jardine på samma gala som Rampage möter Forrest till exempel.
[quote="drue"]Detta innebär alltså att alldeles oavsett hur det går för Wand mot Chucken så kommer han inte få titelfight på ganska länge? Känns ju lite surt med tanke på hur han har ägt upp Rampage tidigare...
ja för fan det börjar gå för långt med dana´s dumma moves nu får iu wanderlei vänta hur länge som helst. mer matcher mindre fjolligt dokusåpa. kör turneringar istället så som i K1.
Att Wanderlei är några matcher borta från titelmatch är väl helt naturligt. Av de som kom från Pride så var han väl nr 3 på listan efter Henderson och Shogun.
Henderson fick titelmatch. Shogun hade nog fått det om han inte förloradat mot Griffin (som får titelmatch istället).
Wanderlei behöver vinna mot Lidell till att börja med. Sen får vi se nästa drag.
TUF kan man tycka mycket om, men den ökar verkligen intresset och den allmänna kunskapen om MMA, framförallt i USA men även i Sverige. Så den dokusåpan får vi nog se fler säsonger av men mästare och contenders som coacher.
Angående turneringar så är det inget jag vill ha i UFC. Den senaste K-1 turneringen var ju sorglig men skadade fighters som inte kunde prestera pga turneringsformatet. Värdelöst tycker jag det är.
DET ÄR INTE PÅ GRUND AV TURNERINGSFORMATET UTAN DET VAR FÖR ATT DE INTE VAR TILLRÄCKLIGT HARDCORE. MAN FÅR SE TILL ATT MAN INTE ÅKER PÅ STRYK. TURNERINGARNA AVGÖR VEM SOM E BÄST SE BARA PÅ SEMMY.
Ah, det är alltså hardcorefaktorn som avgör. Personligen ser jag ju hellre sportifierad kampsport än "tough man competitions"Originally Posted by MKP
Är det här någon slags spoiler? Jag har inte sett K1 ännu, hade sett fram emot den ikväll :|Originally Posted by MKP
JAOriginally Posted by Linkan
http://www.ifilm.com/video/2920075/show/23733
Kan verkligen inte se Rampage som coach, men men vi får se hur det går
Han har säkert Juanito med sig.Originally Posted by Linkan
![]()
dags för första inlägget här då![]()
kommer bli kul att se hur griffin är som coach, han känns inte direkt som den typen. det är iaf intrycket jag har fått... ang titelmatchen så har jag svårt att se honom vinna över rampage, men han har ju vunnit en hel del tuffa matcher som underdog så... om man nu kan kalla honom underdog...
Det blir 2 riktigt härliga snubbar som coacher.Originally Posted by danbrynefall
Detta kan bli den roligaste sesongen hitils, men jag skulle sätta mina cash på Rampage i fighten.
Ja det kommer nog bli helkul med dom två som coacher. Frågan är dock hur sjäva programmet ska utformas, Dana har ju sagt att det ska bli helt annorlunda. Antagligen kommer dom lägga ännu mer tid på att visa skitsnacket och larvet i huset istället för det man faktiskt vill se - Träningen! Hoppas att Rampage och Griffin gör det bästa av det barra så blir det säkert roligt att se ändå..
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
ja det blir nog kanonbra, om inte annat slipper man Serra's gapandeOriginally Posted by N1clas
![]()
Haha det var ju Serras gapande som lyfte förra säsongen :P
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
ja till viss del, men ibland blev det sjukt irriterande när han var igång som mest i hörnanOriginally Posted by ShogunRua
för övrigt var J-Roc's imitation klockren! :P