Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.

Poll: Kommer det bli fight utanför matcherna?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Results 1 to 16 of 16

Thread: fight i huset?

Hall of famer

fight i huset?

Som alla sett redan så är det ett gäng stridspittar som går runt i huset och känslorna svallar med agresivitet mm.
    Så nu e frågan tror ni att nån kommer "slåss" i huset under tuf 5? kan man ha lite betting på kanske? hehe :P
    Redan i trailern för andra avsnittet så är det iaf 5 st som skriker och är nära att falla in i fällan.

Hall of famer

Re: fight i huset?

Jag tror Nathan Diaz anfaller Matt Wiman med ett flying knee. Matt svarar då med att ge på Corey Hill en rallarsving ala Clint Eastwood. Corey går i backen och då kommer BJ in och börjar hoppa på den sistnämnde.

Seriös tråd :roll:
    Jag röstade iaf nej. Eftersom jag tycker det framgick att folk gick in och bröt efter Nathan blottat sitt bröst.

Hall of famer
    seriös och seriös vi får se vad som händer. jag tror iaf att det är stor sannolikhet att det blir för aggresiv sparring så coachen får sitta ner och skälla på dem lite

Ans
    Ans is offline
    Contender
    Beror på hur man definierar en fight. Kommer säkerligen bli en hel del gruff, lite buttningar och brösten på varandra och en redig stardone. Men inte kommer de som står runt om kring (de samlade) att låta något hända. Men om det inte skulle finnas några som skulle kunna bryta så finns det säkert de situationer där det skulle kunna gå till en bareknuckle fight.

Hall of famer
    Nej de blir nog inget bråk , kanske får vi se något liknande med säsong ett när Leban, Kos och Southworth hade lite "problem" med varandra.

Ingen kommer låta dem fightas i huset och de flesta har nog tillräckligt med hjärnceller för att inte göra det.

Hall of famer
    med tanke på vad de får göra i huset så räknas ett knytnävsslag som "fight" enligt mig iaf.
    det värkar ändå vara delade meningar om vad som kommer hända, det är najs med en oviss sesong hehe

Hall of famer
    Jag hoppas och tror att det inte blir någon fight i huset. För det första så tror jag inte att Dana vill att "hela" världen ska tror att det är en sådan sport dom vill få mainstream, där folk slåss hej villt med varandra.

För det andra så tror jag det är mycket show av killarna och att dom inte vill sumpa chansen dom fått.

Vad som händer återstår att se.

Hall of famer
    som sagt så fick coachen skälla lite på dem :P
    men shit vilka retards det finns i huset asså.
    manny och nate, jag hoppas de förlorar snabbare än kvikt.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Venom
    Ingen kommer låta dem fightas i huset och de flesta har nog tillräckligt med hjärnceller för att inte göra det.
    Mohahah fel! :P
    alla lät dem fightas spec "lobster"
    jag tyckte iaf den var asrolig att titta på jag önskade att marlon skulle tappa lr bryta armen.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N1clas
    Quote Originally Posted by Venom
    Mohahah fel! :P
    alla lät dem fightas spec "lobster"
    jag tyckte iaf den var asrolig att titta på jag önskade att marlon skulle tappa lr bryta armen.
    ops:

Hall of famer
    Jag kan också erkänna att jag höll med Venom där. Konstigt att ingen ingrep.

Rookie
    ...men shit vilka retards det finns i huset asså.
    kul läsning så här med facit i handen.

(dags att stänga omröstningen?)

Hall of famer
    Quote Originally Posted by henrik d
    ...men shit vilka retards det finns i huset asså.
    kul läsning så här med facit i handen.

(dags att stänga omröstningen?)
    haha aa najs tycker fortfarande de är retards iof.
    striddspittar utanför ringen är inget att eftersträva imo.

hur stänger man omröstningen?? utan att ta bort den.

Rookie

Som alla sett redan så är det ett gäng stridspittar som går runt i huset och känslorna svallar med agresivitet mm.
    Så nu e frågan tror ni att nån kommer "slåss" i huset under tuf 5? kan man ha lite betting på kanske? hehe :P
    Redan i trailern för andra avsnittet så är det iaf 5 st som skriker och är nära att falla in i fällan.
    Jag tror också de blir aggresiv sparring, men tror inte att dom riskerar att slåss och supa denna chans dom får! :lol:

Contender

Quote Originally Posted by ValeTudo
    Jag tror också de blir aggresiv sparring, men tror inte att dom riskerar att slåss och supa denna chans dom får! :lol:
    Du har inte sett TUF eller?

Contender
    med risk för att låta fördomsfull men....dom är amerikaner!!! Klart det kommer bli slagsmål i huset, pga pranks, åsikter, "jag är bäst" eller dylikt :twisted: