Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 9 of 9

Thread: F

Hall of famer

Försnack TUF 5

Vi håller allt försnack inför starten av TUF här.

Jag tror den här säsongen har potential till att bli riktigt bra. Först och främst tycker jag LW är en mycket underhållande viktklass med många tekniskt duktiga fighters.

Det ska bli intressant att se Nate Diaz och Joe Lauzon som jag har lite koll på men det ska bli ännu roligare att se hur namnen man inte känner igen klarar sig mot de mer välkända.

Hall of famer
    Jag undrar bara varför Joe Lauzon är med om att fightas om ett kontrakt här. Han borde ju få ett kontrakt redan, eller.

Det ska bli kul att följa han här men endå...

Edit: Kanske ska döpa tråden till "Försnack TUF 5" så vi inte blandar ihop den med "Försnack TUF 6" sen, hehe nu är jag lite långt fram kanske.

Hall of famer
    Ja det låter lite skumt. Men han får ju chansen att träna varje dag under dem bästa formerna som lär finnas. Han får även chans att visa upp sig ytterligare och antagligen en duglig lön.

Hall of famer
    Här är en liten snutt av Diaz...

Brorsan upp i dagen...heter det så?

Hall of famer
    Ja, verkligen. Om man tittar på klippet på www.theultimatefighter.tv så ser han ut att va minst lika kaxig också

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Venom
    Ja, verkligen. Om man tittar på klippet på www.theultimatefighter.tv så ser han ut att va minst lika kaxig också
    Jag hoppas det blir en fight i octagonen efter det bråket och inte i huset. Som mellan Leben och Koscheck i TUF 1 där dom fick göra upp i octagonen.

Hall of famer
    Haha, Nathan känner nog att han har en del att leva upp till.

Hall of famer
    sweet, alltid pepp med tuf innan träning 8)

Hall of famer

joe lauzon

hehe vad tror ni då grabbar kommer jens pulver picka joe lauzon om han får chansen?
    i joes debut så van han över jens pulver i ufc, så det kommer nog vara lite jobbigt att träna den som man blev spöad av och som kommer att bli en rival om bältet.