Jag tänkte skriva lite om de matcher jag kommer ihåg. Fyll gärna i...
De matcher som gick var:
Nicholas Musoke vs Fredrik Klingsell
Martin Lavin vs Srdjan Sekulic
Joar Palm vs Cristian Rummukainen
Åke Bergvall vs Siegfried Baltruschat
Johan Antonsson vs Nathan Schouteren
Tor Troéng vs Fatih Balci
Klas Åkesson vs Jakob Lövstad
Farbod Fadami vs Alexander Gustavsson
Sergej Maslobojev vs Bruno Carvalho
August Wallen vs Sergey Bal
Nicholas Musoke vs Fredrik Klingsell
Nicholas tar ner Fredrik ganska omgående, han jobbar ett tag på att bryta gaurd och ställer sig sedan upp med Fredrik intryckt mot stängslet och utdelar några slag. Fredrik turtlar och Nicholas får ryggen och får en RNC direkt. Mathcer över.
Joar Palm vs Cristian Rummukainen utgick för att Joar inte klarade läkarkontrollen.
Farbod Fadami vs Alexander Gustavsson
Alexander börjar med att straffa Farbod stående, han börjar blöda näsblod och försöker ta ner Alexander, jobbar med de ett tag men lyckas inte utan hamnar själv underst där han får äta mer slag och det blir en Tapout/TKO.
Sergej Maslobojev vs Bruno Carvalho
Kommer inte ihåg hela denna men Bruno vinner första ronden, han tar ner och får mount men det blir inte mkt mer än ngra slag och ett armbar försök. Andra ronden har Bruno ett kimura försök från sin gaurd men lyckas inte avsluta, Bruno blir straffad stående och ser mkt trött ut redan i andra ronden. Tredje ronden är han väldigt väldigt trött och blir straffad stående och lyckas inte ta ner Sergej. Sergej matar på med slag och lyckas i stort sett knocka Bruno i slutet på tredje, bruno sitter/ligger in mot buren och matcher är i stort sett över då Sergej kör en soccerkick mot liggande motståndare och blir diskad. Solklart regelbrott. Blev endel buande mot Sergej och konstigt nog även mot Bruno.
August Wallen vs Sergey Bal
Sergey skjuter in efter ca 20 sek men August sprawlar och tar rygg, han växlar mellan rygg/mount hela ronden och letar RNC, i slutet av ronden får han det och matchen är över.
De va lite trist att två matcher stoppades pga. cuts. Men vad ska man göra? Dom va säkert lite extra försiktiga pga. att MMA fortfarande är "på prov" i Sverige så dom vill inte ha några incidenter. Och de tycker jag är mkt bra.
De där va de jag kom ihåg. Jag tycker överlag de va ett kul och ganska välordnat event. Man får tänka på att det inte finns samma rutin här som hos t.ex. UFC. Och får dom göra några events så lär det bli mkt bra.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote