Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 6 of 6
    Moderator

UFN 25: Battle on the Bayou

Fartfyllda matcher men inga prestationer som stod ut direkt.

Brookins ÄR kass. Jag hade det på känn och det bekräftades för mig i denna match. Han kan ingenting, hålla mot buren utan att göra något är ingen strategi och stående är han helt bortkommen. Inget vidare, helt rätt dömt. 30 - 27 till Koch.

Court McGhee däremot imponerar. En riktig slitvarg med galen kondition och en riktigt plågande stil för motståndaren.

Shields vs Ellenberger då! Vilket avslut, vackert!
    Det räcker inte att vara en toppgrappler om man är helt värdelös stående jake shields, det gör inte det. sopa! Skönt att någon äntligen lyckades utnyttja den enorma luckan i shields game och avslutade den kaxige grapplern. Ellenberger såg bra mycket bitigare ut än shields och när han slängde shields till mattan i det första clinch-försöket kunde man börja ana vart matchen skulle ta vägen.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Läskigt hur lätt Ellenberger avslutade Shields när GSP inte kunde få något gjort på 5 ronder. Iof försökte väl GSP inte avsluta, jag önskar att han börjar ta lite risker.

Tyckte Koch's boxning såg riktigt vass ut, men Brookins är väl tyvärr inte så bra som man hoppades på att han skulle vara efter TUF.

Jag trodde inte heller att Belcher skulle se så bra ut mot Macdonald, han var ju borta 1,5 år innan. Kul!

Contender
    Blog Entries
    17
    Court McGee såg ut som han kunde gå 2-3 matcher till!

President
    Blog Entries
    30
    fattar inte hur shields gick obesegrad så länge, de byggde upp honom ordentligt innan gsp fighten nu är han helt avslöjad.
    detta visar även att gsp inte är superman. shields är väl borta ur bilden nu för ett bra tag

håller med om att det var inge större glans i denna gala

Last edited by KanoBlack; 09-19-2011 at 06:22 AM.
    mera MMA !!

Champ
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Ellenberger såg bra mycket bitigare ut än shields och när han slängde shields till mattan i det första clinch-försöket kunde man börja ana vart matchen skulle ta vägen.
    Håller med. Sheilds såg ut som en LW och Ellenberger som en MW. :O

Moderator
    Det var ju fantastiskt att Belcher kunde komma och göra storstilad comeback! Honom har jag saknat. Honom och hans sjukt skitfula johnny cash tatuering Hoppas dom matchar belcher snart igen och tar tillvara på hans momentum. Dom ville ju ha honom som titelutmanare innan han skadade ögat så nu är det bara tillbaks upp på hästen igen!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"