Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
UFC on FX 1 Guillard vs Miller
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7
    Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2009

UFC on FX 1 Guillard vs Miller

Grym gala med många avslut.

Jimpan såg länge ut att åka på ordentligt med däng av Melvin, men som den hjälte han är kämpar han på och fixar även han en RNC seger mot Guillard. Nu jäklar kommer han inte torska igen förän 2015, då han försvarat sin titel vid flertalet tillfällen.

Också Josh Neer fixade biffen på ett liknande vis, tråkigt för Duane Ludwig. Duane är riktigt kul att se och jag tyckte han påminde ruskigt mycket om "The Reem" med sin enhandsfattade thai-clinch och ett ruskigt knä rakt i levern. I slutändan var det dock han själv som somnade i en snortight giljotin från Neer.

Knockout of the Night gick, precis som det borde vara, till Nick Denis med sin 4 armbågar från thai-clinchen. Har dåligt koll på snubben, men han kan nog säkert bli någon att räkna med i framtiden.

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009
    Armbågarna från Thaiclinchen var ju lätt det snyggaste som hänt inom mma på länge.

Contender
    Reg.datum
    Okt 2009
    Pat Barry imponerade med submissionförsvar. Hade det dock varit typ Frank Mir eller Nog som dragit i den där armbaren så hade den nog gått av. Mer brottning och BJJ till Barry vafan!

Champ
    Reg.datum
    Mar 2011
    Blogginlägg
    20
    Citat Ursprungligen postat av DizordA Visa inlägg
    Armbågarna från Thaiclinchen var ju lätt det snyggaste som hänt inom mma på länge.
    Jag blev seriöst lite rädd ett tag, smällarna dånade inte lite. Jag har nog aldrig sett en knock via armbågar förut, inte i clinch i alla fall!

Rookie
    Reg.datum
    Jan 2012
    Tyckte det var en väldigt trevlig gala. Tyckte samtliga fighter levererade. Givetvis blev man i princip sexuellt upphetsad av Nick Denis armbågar, men Miller imponerade stort mot Guillard i min mening. Mycket intressant!

Champ
    Reg.datum
    Mar 2011
    Blogginlägg
    20
    Jag tyckte att Easton och Papazzio var det enda som var tråkigt med kvällen, fighten bleknade i jämförelse med de andra mycket mer explosiva striderna. Däremot så stod de två för nästan hälften av alla signifika strikes under hela galan, det är nästan lite overkligt mycket faktiskt. Tyvärr så blev ju aldrig någon ens skakad eller vinglig, så det kändes inte som att något hände ju.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    Ja det måste ha varit en kombination av järnskallar, järnvilja och 135lbs slag. Helt sjukt att ingen ramlade i tredje ronden när dom körde telefonkiosk-boxning i en minut.

Bra gala tycker jag, genomgående bra matcher.

Morecraft har väl egentligen inte så mycket att göra i UFC. Som sagt innan, hade det varit Mir eller Nogueira hade barry inte fått med sig armen hem efter galan. Stiligt dock av barry att ta sig ur och t.o.m. vinna.

Jag var glad över att dom tagit in Neer igen och det fick man ju valuta för. Snacka om att vända en match, jag tror avslutet var nära för ludwig som straffade neer mot kroppen såväl som huvuder och hade honom skakad upprepade gånger men som jag sa innan, Neer är en jävla tuffing!

Trist för Guillard att förlora. Miller måste varit mer eller mindre borta där och bara gått på ångor och brottarinstinkt. Det räcker tydligen om man är tillräckligt bra
    Skön revansch efter utskåpningen mot Bendo
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Liknande ämnen

1. Nate Diaz Vs. Melvin Guillard
    Av eidos- i forum Forumfrågan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-01, 10:34
  2. UFC Fight Night Joe Stevenson vs. Melvin Guillard
    Av noname i forum MMA Spoilers
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 16:28
  3. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 10:19

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32