Frågan är om Condit vill vänta till november på sin nästa fight. Man pratade ju redan innan fighten att vinnaren mycket väl kan få göra ett försvar innan GSP eftersom han är skadad så satans länge.
Frågan är om Condit vill vänta till november på sin nästa fight. Man pratade ju redan innan fighten att vinnaren mycket väl kan få göra ett försvar innan GSP eftersom han är skadad så satans länge.
Att öppna för en rematch mellan Diaz och Condit är rent jävla trams i min bok. Det var glasklart innan matchen, vinnaren här möter GSP. Att driva någon form av "rematch-grej" här nu är idioti. Jag tillhör en av de som gillar Dana White. Jag hoppas han håller det arrangemang han utlovat. Varför i hela H***** skulle Condit gå en rematch mot Diaz?? Ge honom EN vettig anledning. Det finns ingen. Han slog Diaz fair and square.
Blir aningen upprörd när jag läser på olika nyhetssidor gällande MMA om detta rematch-snacket. Vinnaren möter GSP, bara så länge Diaz vinner, eller??? Lägg ner det tramset!
Om ni var Condit's manager, skulle ni övertala honom att möta Diaz igen? Finns inte en chans i världen att det kommer hända.
Diaz beter sig som en riktig idiot och extremt dålig förlorare.
Satsade han på att vinna på unanimous? Gnälla i efterhand att han ska sluta för att domslutet var fel.
Tänk om fotbollsspelare gjort det. Condit träffade med betydligt fler slag och framför allt sparkar.
Condit hade aldrig lipat och gnällt på att Diaz slag inte kändes om han hade förlorat.
Condit hade inte en skråma och såg inte direkt slut ut efter fem ronder med Diaz.
Tror att Nick var ganska chockad av Carlos skills.
Visst är det sant, men kan det inte få vara frivilligt om man vill veta resultaten från en gala? Alla gillar inte spoilers, jag är en av de som bokstavligt hatar spoilers och de kan förstöra en hel gala för mig. Vet inte hur du tycker, men du kanske inte har lika mycket emot spoilers. Det är ju bra att AB äntligen skriver mer om MMA, men personerna som skriver om det borde ju veta hur "omtyckt" spoilers är hos MMA-fans.
Jag är med malmster, det luktar skit lång väg. Dom försöker väl göra allt för att få till en match mellan diaz och GSP
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Läste just att Calle tydligen begärt en rematch och att de är påväg att skriva på pappren för den. Allt enligt Danas twitter.
Enligt white ja.... Jag tror det ligger en hund begraven här
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jo, det är mycket möjligt. Han var ju inte helt ärlig när han gav bort Condits titelfight.
Nåja, eftersom man är en Diaz-nuthugger tycker jag inte att det ska bli en rematch, ge Diaz bältet på en gång istället.
Jaha, då kan alla Diaz fans sluta hoppas på en rematch. Diaz har rökt på igen och testats positiv i samband med matchen. Jag är inte påläst om majja ger några prestationshöjande effekter eller ej. Men faktumet är att det står med på dopinglistan och det vet Diaz. Han har medvetet tagit ett preparat som han vet är otillåtet. Väldigt oprofessionellt gjort, tur att han förlorade. Snacka om antiklimax om han hade vunnit, blivit bokad att möta GSP och sen blivit avstängd.
Men det här kommer väl bara får alla Diaz-fans och majaälskare att gå igång ännu mer. Desto mer fel karln gör desto större hjälte verkar han bli hos många. Faktum kvarstår, han tog ett ämne som inte är tillåtet. Antingen så ger väl rökandet Diaz en fördelaktig effekt eller så har han ett problematiskt förhållande till det eftesom han inte ens kan ta en paus i rökandet inför en stor match.
Jag håller med Venom till fullo. Något mer behöver egentligen inte sägas utan jag tar och understryker mitt medhållande med ett citat istället.
Desto mer fel karln gör desto större hjälte verkar han bli hos många. Faktum kvarstår, han tog ett ämne som inte är tillåtet. Antingen så ger väl rökandet Diaz en fördelaktig effekt eller så har han ett problematiskt förhållande till det eftesom han inte ens kan ta en paus i rökandet inför en stor match.
Marijuana är ju tillåtet i Kalifornien, kan ju vara så simpelt som att det ligger kvar i kroppen länge bara?
Såklart inte bra, men min tanke är att han tyckte det blev för mycket med all mediacirkus att han kände att han behövde lite extra hjälp att slappna av. Så jäkla pissigt att man inte kommer få se honom i oktagonen igen, mest troligt.
Tycker condit vann matchen genom att vara en bättre mma fighter så enkelt är det. Sen att det finns folk som är fullständigt kära i diaz och hans totallt oproffesionella beteende och lipar är ju bara löjligt. Dock så hade även jag jävligt gärna velat se en match mellan diaz och GSP![]()
Diaz Tests Positive for Marijuana After UFC 143 Loss to Condit
Han har rökt på igen.. >.<