Sitter och tittar och ville bara skriva att jag tycker att matt brown e sjukt lik Sprawler
Fightingstil och allting.
Sitter och tittar och ville bara skriva att jag tycker att matt brown e sjukt lik Sprawler
Fightingstil och allting.
Sjukt bra matcher, snygga subbmissions riktigt nice
"vi är snart tillbaka med UFC historiens bästa match"
mr paolo hehe han säger ju en hel del grodor under ett event.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN FAN FAN FAN FAN FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Jahaja, nu ska jag sova och glömma bort detta event.
En sorglig dag för MMA...
...å varför pussade Nate Quarry och Demian Maia varandra på munnen efter matchen!? :?
Tycker det var ett riktigt bra event! Kan ha att göra med att jag fick in mina bet på Lesnar, Maia, Bocek och Hazelett![]()
Ledsnar imo förtjänar inte titeln även fast han vann.
Imo så måste man vara en top contender först och han har inte bevisat det med en vinst mot herring.
jaja mir kommer förlora mot Big Nog och nog kommer svepa och klappa ut den stora ladan.
JG är sjukt dumom du ska boxas lär dig hålla ner hakan
jag hatar att ha rätt ibland.. jag visste att Lesnar skulle vinna. Kolla på matchen en gång till och försök hitta ETT ENDA sätt som Randy skulle kunna vinna, jag fattar inte hur ni tänkte.
Mår illa pga den vinsten, på allvar.. bara tanken på lesner vinna är så fruktansvärt stötande och motbjudande på ett sätt jag inte kan förklara.. e la för konserativ kanske
cro cop <3
...ärligt talat tror jag han kommer göra samma sak mot Nog med....TYVÄRR!
Kuk-Lesner!
ANUSMATCH
Måste ju dock ge big ups te barn kattan å Dustin Hazelett! Riktigt go match
`
Hoppas UFC inför super hw
Han ser ut som en jävla slagborr på dom där gifarna... Tror jag väckte hela kvarteret när Couture hamnade på marken, usch.
Jag trodde nästan att han skulle ha en chans när Lesnar blev cuttad, men till skillnad från Paulo så såg jag inget blod eller nåt... Lät som det skulle vara värsta köttsåret men jag kunde inte se nåt. Och sen var det slut.![]()
Dustin hade bästa skägget och bästa submission denna gala, synd att en sönder roidad jävla best ska få vinna bältet, dock så tycker jag att randy gjorde det bästa under tiden som var tills slaget, stor roidz kunde ju inte hålla ner randy alls, tog ju bara ett par sekunder innan han kom upp varje gång.
För övrigt tror jag inte rodz klarar 5 ronder, han såg trött ut i andra.
EDIT: Maia är så jävla grym! nate är ingen att leka med men maia ägde ut honom så brutalt! han är en utav mina favoriter, vad tror ni om att han får en titleshot snart?
Haha, tycker du?Originally Posted by N1clas
![]()
Men jao, kanske lite, antar jag, haha!
Tyckte det var en sjukt bra gala bland dom bästa i år. Tyvärr så vann ju dock Lesnar, det enda negativa med galan.
Man fick se alla fihgter som var med på galan, det var nog första gången.
Flroian lekte ju med Joe idag, kan bli intresant och se vad han kan göra mot BJ, känner att han inte kommer bli helt överkörd ändå.
Hoppas på Nog i nästa HW fight så han kan klappa ur Ledsnar.
Skaplig uppercut från Jeremy Stephens, man såg den fårn en halvmils avstånd, haha jäklar vad han la kraft i den
Fan vad grym Kenny Florian är, WAR FLORIAN!
Såg just Hazelett mot Mcrory, visste att det skulle bli en grym match!
Brock vs Randy gick precis som jag trodde, tråkigt..
dagens citat "Thank you God, god bless you!"
Brock Lesnar :lol:
Jag finner inga ord just nu mer än ett stort jävla "JAAAAAAAAAAAAAAA!" fifan vad nice att Lesnar vannåterkommer med tankar och funderingar lite senare
edit: Skönt att man vann 390kr på matchen medkommer en ny fin avatar snart med
stay tuned
Grattis! Din Brockroidzor-pokemon evolverade till en Mecharoidbrock!Originally Posted by Nixor
Haha, näe men, jag ändrar signatur om en vecka, jag gjorde det igår och spoilade matchen utan att tänka på det, så nu skäms jag och gömmer mig i ett hörn tills nästa vecka ^^
aa vilken j-vla stolpe han är.Originally Posted by Slash
När rond ett var slut så tyckte jag att brock vann ronden på poäng men att matchmässigt så såg det bättre ut för randy.Originally Posted by Kane
Skulle han inte bli klipt så skulle han nog kunna arbeta ner den store mannen eftersom ronderna går.
Sjukt känslomässig match, har aldrig ogillat Lesnar, till skillnad från många andra, men fy fan vad jag inte ville att han skulle vinna, satt på stolskanten hela matchen. Bah! Några sjukt fina subs dock, rolig event. Håller tummarna för nogge, nog min favorit bland HWs!
Om du tänkte byta till en champ Lesnar bild så vänta en vecka så du inte spoilar någon.Originally Posted by Nixor
Heja Ken-Flo, heja!!!
I övrigt så var jag faktiskt inte känslomässigt engagerad i Coutore/Lesnar-matchen, mer än att jag tyckte det var trist att Lesnar vann. Såg mycket bra ut för Coutore fram till dess och jag trodde innan matchen att han skulle kunna undvika den första anstormningen och nöta ned dom där syrekrävande Belgian Blue-musklerna. Såg ut att bli precis så, tills han åkte på en smocka bakom vänster öra, och inte fick en chans att hämta sig. Lesnars bästa vapen är hans mördarinstinkt och fysik, men jag tyckte han blev avklädd i denna match, han har trots allt en begränsad verktygslåda, och ungefär samma svagheter som Bob Sapp. Hade jag varit Nogueira eller Mir så hade jag känt mig lite lugnare nu.
Håller inne på den 1vecka, det räcker eller?Originally Posted by Venom