Jag säger inte att han är eller var dålig, absolut inte. Han fick en otroligt svår match och han gjorde till en början en okej insats. Men gjorde han något utöver det vanliga? Han blev ju ändå knockad ganska så tidigt. Dessutom vet jag inte riktigt hur man ska kolla på hans "haka", han snurrade till ordentligt efter smällen stående men å andra sidan tog han rätt många shots på marken.
Det jag menade var att om det hade varit en jänkare så hade nog inte så många tyckt att hans insats var särkillt bra.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
. God damn it, nu fick du mig att känna mig som en gamling. Skämtåsido, det var verkligen en svår match, frågan är väl snarare varför de ger en sådan match till Alves? Hur ofta får en debutant möta ett sånt namn? Inte ofta, offerlamm? Vem vet. Är riktigt nyfiken på att se vem Alex får möta om han vinner kommande match, då måste han nästan få möta någon halvkändis. Antagligen får han möta en "fd" storstjärna, alltså någon UFC tror pensioneras. Shogun? Rampage? Kan mycket väl bli någon av dem, kan inte se att de kommer slåss om titeln igen, kanske Shogun om han visar Griffin form mot Hendo.